سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان و روند بهبود مدیریت مجتمع های مس

هزینه تعمیرات در زمان فرسودگی ساختمان از جمله مسائلی است که در مدیریت ساختمان برای تامین آن باید برنامه ریزی لازم را اتخاذ نماید تا در زمان انجام تعمیرات دچار مشکل کمبود هزینه و یا منبع تامین این هزینه ها نشود. بنابراین برای اینکه مدیر مجموعه در این گونه موارد راه حلی داشته باشد باید پول های اضافه بر شارژی که از مالکان گرفته می شود و کاملا ضروری است به شکل صندوق ساختمان تعریف نماید و به عنوان اندوخته ای قابل تامین برای حفظ و نگهداری ساختمان ذخیره نماید. با دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان، امکان تعریف صندوقی که قابل رویت برای تمامی ساکنین باشد تا از تراکنش های مالی ساختمان مطلع گردند، فراهم آمده است. در آپارتمان های کوچک تر با تعداد واحد کمتر، انجام اداره ساختمان به صورت مشارکتی راحت تر است، به این معنا که پس از انتخاب مدیر ساختمان از افراد ساکن، چند نفر از ساکنین نیز مسئولیت های مدیریت ساختمان را که می توانند انجام دهند، عهده گرفته و زیر نظر مدیر ساختمان نقش خود را ایفا می نمایند. اما در مجتمع های بزرگ این شیوه به لحاظ تعداد زیاد ساکنین و سخت بودن مسئولیت مدیریت، کمی متفاوت است چرا که کمتر کسی حاضر به پذیرش مسئولیت ها می باشد. بنابراین حتما لازم است در مجتمع های بزرگ هیات مدیره ای با تشکیلات منظم اداری و استفاده ازراه کارهای دیگر به اداره ساختمان بپردازند. یکی از این راه کارهای پیشنهادی برای مدیران، استفاده از نرم افزار ساختمان برای اداره ساختمان می باشد که دراین اپلیکیشن قابلیت تعریف بیش از یک مدیر نیز امکان پذیر می باشد.

وظایف مدیر و ویژگی های نرم افزار مدیریت ساختمان

 یکی از امور حیاتی برای ساختمان، بیمه کردن آن در مقابل آتش سوزی می باشد که مدیر عهده دار این مسئولیت می باشد. به این ترتیب می توان گفت از جمله امور احتیاطی که مدیر یا مدیران برای حفظ و نگهداری ساختمان، تاسیسات و تجهیزات مربوطه انجام می دهند، بیمه کردن ساختمان در مقابل آتش سوزی است. این هزینه را می توانند به عنوان بخشی از هزینه ها در اپلیکیشن مدیریت ساختمان آنلاین تعریف و برای تمامی ساکنان یا تعداد خاصی نمایش دهند تا همگی در جریان هزینه های این بخش قرار بگیرند و با پرداخت به موقع آن ساختمان خود را در برابر خطرات احتمالی آتش سوزی بیمه کنند.

اداره ساختمان های تجاری و اداری با اپلیکیشن مدیریت ساختمان

با اپلیکیشن مدیر یا مدیران ساختمان، امکان اداره امورمجتمع های اداری و تجاری علاوه بر مسکونی نیز وجود دارد. آن ها می توانند تصمیمات، دستورات و خط مشی کلی و لازم برای اداره امور ساختمان را با کمک کلیه ساکنین اتخاذ و صادر نمایند و در قسمت قوانین ساختمان اپلیکیشن ثبت نمایند. درواقع مدیر یا مدیران موظفند که اداره امورمربوط به ساختمان را طبق مقررات قانونی و تصمیمات شورای ساختمان که موارد آن قبلا در اساسنامه یا صورت جلسه مجمع عمومی قید شده انجام دهند و نمی توانند بدون توجه به قوانین وتصمیمات مجمع عمومی عادی خودسرانه ساختمانرا اداره کنند و در نهایت می توانند این قوانین نهایی شده را دراپلیکیشن مدیریت ساختمان آنلاین به عنوان مرجع قوانین ساختمان تعریف نمایند.