سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوالات متداول در زمینه استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان

 

با دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان کارهای مربوط به حسابداری ساختمان به ساده ترین شکل ممکن، انجام خواهد گرفت. تمامی کاربران با هر سطح از اطلاعات می توانند به راحتی و مانند یک حسابدار حرفه‌ای وظیفه سخت مدیریت ساختمان را به آسانی به پایان برسانند. ساکنین ساختمانی که شما مدیر آن هستید درهرنقطه با وارد شدن به سامانه این نرم افزار می توانند تمامی عملکرد شما را به همراه جزئیات و همچنین کلیه هزینه‌ ها، پس اندازهای ساختمان و تراکنش ها را در قالب گزارشات دریافت نمایند که این امر باعث شفاف سازی، رفع سوء تفاهمهای احتمالی و جلب اطمینان می‌گردد.

استفاده از نرم افزار ساختمان چه فوایدی دارد؟

نرم افزار ساختمان با توجه به امکانات فراوانی که ارائه می ‌دهد، هیچگونه تعرفه ای نخواهد داشت که به راحتی توجه کاربران را جلب نموده است و هیچ بار مالی را برای ساکنین مجتمع شما به دنبال نخواهد داشت و شما می توانید به راحتی از این نرم افزار استفاده مفید و موثر نمایید. نرم افزار مدیریت ساختمان اندروید به منظور سهولت و شفافیت در مدیریت ساختمان ها و مجتمع های مسکونی و تجاری طراحی و تولید شده است. با دانلود نرم افزارمدیریت ساختمان اندروید، مدیران ساختمان می توانند هر ماه شارژ واحدهای ساختمان خود را به سادگی محاسبه نموده و درهمان لحظه به تمامی ساکنین اطلاع رسانی نمایند. از طرفی ساکنین ساختمان بطور کاملا شفاف در جریان امور و هزینه های ساختمان خواهند بود و از هر مکانی و بوسیله درگاه پرداخت اینترنتی می توانند سهم شارژ خود را پرداخت نمایند.

چگونه پرداخت آنلاین با استفاده از نرم افزار ساختمان انجام می گیرد؟

پرداخت شارژ آنلاین در نرم افزار، از طریق درگاه پرداخت، انجام می شود که راجع به سابقه و رتبه ی آن می توانید مطمئن باشید. به ساکنانی که به اینترنت دسترسی ندارند چگونه اطلاع دهیم؟ شما به راحتی می توانید به این افراد از طریق نرم افزار ساختمان پیام کوتاه بفرستید.

آیا حتما ساکنان باید شارژ را در نرم افزار ساختمان آنلاین پرداخت کنند؟

نه لزوماً اما طبیعتاً پرداخت آنلاین شارژ از طریق ساکنین خیلی می تواند به مدیر ساختمان کمک کند. چون مراحل واریز و ثبت و ضبط و اطلاع رسانی همگی به صورت اتوماتیک انجام می شود.

نحوه استفاده از نرم افزار چگونه است؟

دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان برای مدیر و اهالی ساکن کاملاً رایگان است و مدیر و اهالی می‌توانند از سرویس‌های این اپلیکیشن پراستفاده از جمله : محاسبه شارژ، مشاهده ریزهزینه‌ها، تابلوی اعلانات و... کاملاً رایگان استفاده کنند.یکی از امکاناتی که دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان در اختیار اهالی قرار می‌دهد، امکان پرداخت آنلاین شارژ بوده که این مورد در بعضی از اپلیکیشن ها ممکن است مشمول کارمزد شود. لازم به گفتن است که هیچ لزومی نیست که شارژ ساختمان، آنلاین پرداخت شود و اهالی مانند گذشته می‌توانند از راه‌های دیگر، شارژ خود را پرداخت کنند که بدیهی است در این حالت این اپلیکیشن هیچ کارمزدی دریافت نخواهد کرد. برای مثال به صورت نقدی به مدیر ساختمان پرداخت نمایند. ساکنینی که امکان پرداخت هزینه بوسیله کیف اعتباری و کارت به کارت را ندارند، از گزینه پرداخت نقدی می توانند این کار را انجام داده و مدیر در اپلیکیشن پرداخت آن ها را ثبت می نماید.