سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیاده سازی ساختار دلخواه در نرم افزار مدیریت ساختمان

امروزه به دلیل نیاز به مدیریت جامع و همچنین شهر نشین شدن عده زیادی از افراد رعایت کردن قوانین موجود در آپارتمان و نیازمند یک نرم افزار مناسب و حرفه‌ای است. این نرم افزار می‌تواند به راحتی مدیریت ساختمان را انجام دهد و شما را از بسیاری از دغدغه‌ها موجود در این زمینه رهایی دهد. اگر از این نرم‌افزارها استفاده نکنید نه‌تنها کار را برای خود دشوار کرده‌اید که حتی احتمال از بین رفتن اطلاعات را بالا خواهید برد و دلیل آن چیزی جز عدم استفاده از نرم‌افزار نیست. ما در این مقاله به ویژگی‌های مورد نیاز این گونه نرم افزارها خواهیم پرداخت.با کسب اطلاعات کافی به‌طور حتم در انتخاب دقت کرده و بهترین نرم‌افزار را برای پیش بردن کارهای خود انتخاب می‌کنید. برای شرح ویژگی‌های نرم افزار مناسب و کاربردی در ادامه با ما همراه باشید.

یک نرم افزار مدیریت ساختمان چه ویژگی‌هایی دارد.

همان‌طور که از عنوان مشخص است برای در اختیار داشتن یک نرم‌افزار مدیریت ساختمان خوب همانند هر نرم‌افزار مدیریت ساختمان دیگر باید شامل ویژگی‌های منحصربه‌فردی باشد. در ادامه قصد داریم تا ویژگی‌های یک اپلیکیشن مدیریت ساختمان را معرفی کنیم.

راحتی استفاده از نرم افزار.

یک نرم‌افزار ساختمان ایده آل در قدم اول باید به‌راحتی مورداستفاده قرار بگیرد. در صورت راحتی استفاده از نرم افزار، کاربر بدون هیچ دغدغه‌ای و در کمترین زمان ممکن، می‌تواند از محیط نرم افزار استفاده کند. نکته جالب آن است که هرچه استفاده از نرم افزار راحت‌تر باشد به همان میزان تعداد استفاده کنندگان آن بیشتر می‌شود.

طراحی منطقی و مناسب نرم افزار.

طراحی مناسب و جذاب دومین عاملی است که می‌تواند در میزان کیفیت و کارایی اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان تاثیر داشته باشد. در طراحی باید به خواسته‌ها و نیاز‌های مدیر ساختمان توجه کرد و اگر برنامه نویسان به این امر توجه کنند قطع به یقین در افزایش کیفیت طراحی نرم افزار تاثیر می‌گذارند. توجه داشتن طراحان به این مورد باعث خواهد شد که پروژه نهایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

شخصی سازی برای رسیدن به ساختار دلخواه کاربر.

از دیگر ویژگی‌های یک نرم افزار آپارتمان قوی می‌توان به قابلیت شخصی سازی آن اشاره کرد. با شخصی سازی می‌توانید در کمترین زمان ممکن ساختار دلخواه خود را در نرم افزار پیاده سازی کنید. به همین دلیل باید در هنگام دانلود نرم افزار ساختمان بیش از پیش به وجود این قابلیت توجه داشته باشید.

حفظ اطلاعات کاربران با افزایش امنیت در نرم افزار.

شاید بتوان امنیت را یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین فاکتورهای نرم مدیریت ساختمان در نظر گرفت. در این گونه نرم افزار‌ها ما معمولا شاهد بخشی به نام نرم افزار مدیریت قبوض هستیم و به همین دلیل باید از امنیت بالای نرم افزار مطمئن بود. تا به اکنون ما شاهد ساخت نرم‌افزارهای رایگان زیادی بوده‌ایم که وظایف مدیر ساختمان را تا حدودی کم کرده است. در صورتی که می‌خواهید از این دسته نرم افزارها استفاده نمایید حتما از میزان امنیت آن آگاهی کامل داشته باشید.

پشتیبانی مناسب و 24 ساعته.

مهم‌ترین ویژگی برای یک نرم‌افزار شارژ ساختمان داشتن پشتیبانی 24 ساعته و قوی است. بسیاری از نرم افزار‌ها و اپلیکیشن‌هایی که در بازار وجود دارند برای افزایش میزان مشتری خود از پشتیبانی 24 ساعته استفاده می‌کنند. در پشتیبانی باید به موارد مختلفی از قبیل راهنمایی در نصب، کارکرد و غیره اشاره کرد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از خرید نرم افزار از وجود پشتیبانی آگاهی داشته باشید.

برخورداری از قابلیت گزارش گیری.

قابلیت گزارش گیری یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که مدیر ساختمان به آن نیازمند است. شما به واسطه استفاده از این قابلیت خواهید توانست در عرض مدت زمان کوتاهی تمام موارد مورد نظر خود را در قالب گزارش‌های جامع و کاملی بررسی نمایید. به همین دلیل آگاه بودن از وجود این امکان در زمان دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان بسیار کار ساز خواهد بود. نکته‌ی مهم که باید در هنگام گزارشگیری باید به آن توجه کرد این است که بتوانید از آن موارد با فرمت دلخواه خود، خروجی بگیرید. به همین دلیل پشتیبانی نرم افزار از قابلیت‌‌هایی نظیر اکسل، پی دی اف و غیره در نرم افزار لازم و ضروری خواهد بود.

امکان استفاده همزمان به وسیله چند نفر.

منظور از استفاده چند کاربره از نرم افزار این است که افراد بتوانند به صورت همزمان و بدون هیچگونه مشکلی به آن دسترسی داشته باشند. شاید برخورداری این ویژگی زمانی خود را نشان دهد که شما اقدام به دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان کرده باشید و بخواهید بخشی از وظایف ثبت و بررسی موارد قابل اجرا در ساختمان را بر عهده فرد دیگری بگذارید. با وجود قابلیت استفاده همزمان چند نفره می‌توانید برخی از وظایف خود را بدون هیچ مشکلی به عهده فرد دیگر بگذارید.

نرم افزار باید از قابلیت پشتیبان گیری برخوردار باشد.

پشتیبان گیری را می‌توان یک ویژگی دیگر این نرم افزار در نظر گرفت. شما به واسطه این قابلیت خواهید توانست اطمینان خاطر داشته باشید که اطلاعات شما به هیچ عنوان از بین نخواهد رفت. برای پشتیبان گیری با دو روش مختلف رو به رو هستیم؛ اول پشتیبان گیری به صورت خودکار است. در نرم‌افزارهای دیگر این امکان فراهم است فقط به‌صورت دستی باید این کار را انجام داده و قابلیت خودکار ندارند. از این رو در هنگام خرید یا دانلود نرم افزار به این مهم نیز باید توجه داشته باشید.

در این مقاله گفتیم.

ما در این مقاله از سری مقالات آموزشی سعی کردیم اطلاعات کاملی در رابطه با ویژگی‌های یک نرم افزار مدیریت ساختمان مناسب به شما ارائه دهیم. ذکر شد که یک نرم افزار قدرتمند باید دارای قابلیت‌های مختلفی از قبیل پشتیبانی 24، قابلیت گزارشگری، قابلیت استفاده چند کاربره و غیره داشته باشد. داشتن همین ویژگی‌های نام برده شده در این مقاله باعث می‌شود تا بتوان یک نرم افزار را جزو نرم افزارهای مناسب مورد استفاده برای مدیران ساختمان در نظر گرفت. از نرم‌افزار محاسبه‌ی قبض آب آپارتمان برای شما صحبت کردیم که از این طریق می‌توانید کارهای موردنیاز خود را در این حیطه انجام دهید. همچنین در مقالات بعدی سعی خواهیم کرد که اطلاعات کاملی در مورد بیمه ساختمان و بهترین بیمه ساختمان ارائه خواهیم داد. امیدواریم که موارد گفته شده کمک کننده شما برای انتخاب یک نرم افزار مناسب بوده باشد. ..... نرم افزار مدیریت ساختمان