سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرایط متفاوت در انتخاب کادو

گزینه های زیادی برای انتخاب هدیه وجود دارد، اما اینکه در انتخاب آن به چه اصولی توجه کنیم اهمیت زیادی دارد. مثلاً بیشتر مردان برای هدیه تولد همسر خود از شال و روسری استفاده می کنند، اما همین افراد با در نظر گرفتن شرایط فردی و مناسبت‌های مختلف می‌توانند به سراغ گزینه‌های مناسب‌تر بروند. بنابراین هر چه نسبت به جزئیات حساس تر باشیم امکان انتخاب کادو به شکل مناسب تر را دارید. با این مقدمه کوتاه در ادامه چند اصول کلی در انتخاب کادو معرفی خواهیم کرد که طبیعتاً هم به شما کمک می‌کند که یک هدیه مناسب را انتخاب کنید و هم از لحاظ مالی دچار هزینه زیادی نشوید.

هدیه تولد

همه ما دوست داریم که به مناسبت سالروز تولدمان از طرف آشنایان هدیه تولد بگیریم که ممکن است از طرف همسر یا یکی از اعضای خانواده یا همکاران باشد. به همین دلیل معمولاً سلیقه فرد مهمترین فاکتور در انتخاب کادوی تولد است. در هر صورت کادو تولد باید بتواند یکی از مشکلات فرد را حل کند و در طول زندگی روزانه امکان استفاده از آن وجود داشته باشد. وقتی که به دنبال گیفت‌تولد می گردید گزینه های متنوعی در بازار وجود دارد که خواسته و سلیقه طرف در آن تاثیرگذار است. به عنوان مثال انتخاب لوازم تزیینی و ظریف برای هدیه تولد برای خانم ها مناسب است، اما در اغلب موارد کادوی تولد پسرانه شامل وسایل سرگرم کننده می شود. پس در نظر گرفتن شرایط فردی و سلیقه در خرید هدیه تولد برای همسر و انتخاب بهترین گزینه ضروری است.

اصل دوم؛ انتخاب کادو ولنتاین

روز ولنتاین هم برای مردان و هم برای زنان یک اولویت مهم است و از قبل برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند. هدیه ولنتاین شرایط متفاوتی دارد و بیشتر در موارد احساسی و عاطفی به کار گرفته می شود. نکته هشدار دهنده این است که کادوی ولنتاین برای دوست دختر یا برای همسر می تواند معنی مختلفی داشته باشد و این در بحث پول و تنوع در گزینه ها تعیین کننده است. این در حالی است که برای معمولی ترین گزینه می توانید به سراغ عروسک‌خرسی و جعبه شکلات برویم. در نظر گرفتن جنسیت فرد در انتخاب گیفت‌تولد موضوع مهمی است که می تواند شما را به یک گزینه خاص برساند. در خرید هدیه ولنتاین برای پسر سعی کنید وسایلی مانند ادکلن‌مردانه یا ساعت مچی را انتخاب کنید و در کنار آن به گزینه های دیگری مانند ست کیف و کفش چرمی هم فکر کنید. اما در انتخاب هدیه ولنتاین دخترانه گزینه هایی مانند جواهرات و ست لوازم آرایشی پیشنهاد بهتری هستند.

اصول اولیه خرید هدیه روز مادر و روز پدر

با توجه به اهمیتی که روز مادر و روز پدر برای اعضای خانواده دارد، برنامه ریزی قبلی در مورد آن طبیعی است. شما ممکن است با توجه به شرایط مالی و وضعیت جیبتان به دنبال انتخاب کادوی روز مادر باشید. به عنوان مثال لوازم دکوری برای کادوی روز مادر یا شال و روسری به عنوان یک هدیه ارزان قیمت انتخاب اکثر اعضای خانواده است. خرید اینترنتی شال و روسری بهانه خوبی برای مخفی نگه داشتن خرید هدیه برای روز مادر است و شما میتوانید در بهترین حالت ممکن مادر خود را سورپرایز کنید. ولی در طرف مقابل برای کادوی روز پدر در انتخاب وسایلی مانند دستگاه ریش تراش یا حتی با یک دست کت و شلوار کفایت می کند. ست لباس ورزشی هم برای پدران ورزشکار و دستمال جیبی برای پدران طرفدار مد و فشن انتخاب خوبی است.

شب یلدا

شب یلدا با دورهمی های خانوادگی شناخته می شود که ممکن است برخی از خانواده ها به فکر انتخاب کادوی شب یلدا هم باشند. البته برخی از خانواده‌ها در این ایام ترجیح می دهند که هدایای خوراکی مانند بسته های شکلات یا موارد مشابه را برای جمع انتخاب کنند، اما خرید کتاب شعر و کتاب داستان انتخاب های خوبی هستند که در این ایام صورت می گیرد. توصیه ما به خانواده‌ها استفاده از خرید عمده شال و روسری است که هم به عنوان یک هدیه ارزان استفاده می‌شود و هم می‌توان آن‌ها را در تعداد بالا در اختیار اعضای خانواده گذاشت.

فاکتورهای مهم در انتخاب هدیه عید نوروز

ایام عید فرصت خوبی است تا خانواده ها بیشتر با یکدیگر در ارتباط باشند و فرصت دید و بازدید آنها افزایش یابد. در این بین خانواده‌ها سعی می‌کنند که برای افراد مختلف به دنبال خرید عیدی باشند و از گزینه های مختلف کادو نوروز خود را انتخاب کنند. البته رسم ما ایرانیها دادن هدیه نقدی و کارت هدیه است تا فرد بتواند از پول آن به دلخواه استفاده کند. موضوع جالبی که معمولا خانواده‌های دارای نوعروس در این ایام انجام می دهند، خرید هدیه عروس است که ممکن است در شب‌یلدا هم انجام شود. معمولاً برای انتخاب کادوی عروس الگو های سنتی وجود دارد که در اینجا موضوع بحث ما نیست. ولی جواهرات و زیورآلات انتخاب خوبی به عنوان کادوی عروس هستند و در کنار آن دکوری هم به عنوان هدیه گرانقیمت انتخاب می شوند.

عید غدیر خم

عید غدیر خم از جمله مهم‌ترین مناسبت ها برای شیعیان محسوب می شود و در آن بازار اهدای دسته گل و کادو گرم است. این موضوع باعث می‌شود که برخی از خانواده‌ها و برخی از شرکت‌ها به فکر خرید هدیه عید غدیر باشند که در بیشتر موارد گزینه های تکراری و بعضاً با تعداد بالا انتخاب می شوند. نکته مهمی که در مورد گیفت عید غدیر وجود دارد این است که یک مراسم مذهبی بوده و خانواده ها چندان توجهی به قیمت کاکادو ندارند. بنابراین انتخاب هدایای ارزان قیمت مانند لیوان یا ماگ و همچنین لوازم تحریر می تواند به شما در این مورد کمک کند. البته رعایت اصول مالی و متناسب بودن هدایا با یکدیگر مهم است. حالا این شما هستید که با توجه به مناسبت های مختلف و همچنین افراد مختلفی که با آنها در ارتباط هستید گزینه مناسب را انتخاب کنید و از دادن هدیه لذت ببرید. ..... فروشگاه آنلاین گیفتمون | هدیه تولد | هدیه روز مادر | هدیه ولنتاین