سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با بخش های مختلف اپ مدیریت ساختمان

همان‌طور که می‌دانید در جهان امروز شهرنشینی و کارهای تیمی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و به همین علت قوانینی برای پیروی به وجود آمده و نرم‌افزارهای زیادی جهت سهولت کار پا به عرصه گذاشته‌اند. استفاده از نرم افزارهایی از این دست باعث خواهد شد که بتوانید به آسان‌ترین شکل ممکن تمام موارد موجود در ساختمان را در هر لحظه در اختیار داشته باشید. یکی از مشکلاتی که در صورت عدم استفاده از نرم افزار‌های مدیریت ساختمان به چشم می‌خورد، به هم ریختگی اطلاعات است و اگر این بهم ریختگی ادامه دار باشد بسیاری از اطلاعات را به طور کلی از دست خواهیم داد. شما با خواندن این مقاله با کاربرد و ویژگی‌های نرم‌افزارها آشنا می‌شوید. آشنایی با این گونه ویژگی‌ها باعث می‌شود در بتوانید از میان تعداد زیادی نرم افزار طراحی شده مناسب‌ترین آن را انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

نکاتی مهم در مورد نرم افزار‌های مدیریت ساختمان.

نرم افزار‌های مدیریت ساختمان باید از ویژگی‌های مناسب و منحصر به فردی برخوردار باشند تا بتوان آن‌ها را یک نرم افزار مدیریت ساختمان مناسب قلمداد کرد. در ادامه قصد داریم تا ویژگی‌های یک اپلیکیشن مدیریت ساختمان را معرفی کنیم.

سهولت استفاده از نرم‌افزار را احساس خواهید کرد.

اولین و مهم‌ترین ویژگی یک نرم افزار ساختمان را می‌توان راحتی در استفاده دانست. در اینجا منظور این است که استفاده کردن از نرم‌افزار کاربر را خسته نکرده و بتواند به‌سادگی درزمانی کوتاه با کاربرد آن آشنایی پیدا کند. هرچه میزان راحتی افزایش یابد و کاربر دستری مناسبی به بخش‌های مختلف نرم افزار داشته باشد قطع به یقین در استفاده از آن ترغیب می‌شود.

منطق نرم افزار درست باشد.

یکی از مهم‌ترین نکات برای اپلیکیشن مدیریت ساختمان طراحی منطق و مناسب آن است. در طراحی باید به خواسته‌ها و نیاز‌های مدیر ساختمان توجه کرد و اگر برنامه نویسان به این امر توجه کنند قطع به یقین در افزایش کیفیت طراحی نرم افزار تاثیر می‌گذارند. برنامه نویسان باید با تلاش خود کیفیت این نرم‌افزار را ارتقا داده تا شاهد فروش بیشتر و کارکرد بهتر آن شوند.

شخصی سازی برای رسیدن به ساختار دلخواه کاربر.

باید گفت یکی از بهترین گزینه‌های نرم‌افزار کاشانه قابلیت در شخصی‌سازی آن است. منظور از شخصی سازی آن است که شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید آن ساختار مورد نظر خود را در نرم افزار پیاده سازی نمایید. به همین دلیل باید در هنگام دانلود نرم افزار ساختمان بیش از پیش به وجود این قابلیت توجه داشته باشید.

برخورداری از امنیت برای استفاده‌کنندگان نرم‌افزار.

شاید بتوان امنیت را یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین فاکتورهای نرم مدیریت ساختمان در نظر گرفت. در این گونه نرم افزار‌ها ما معمولا شاهد بخشی به نام نرم افزار مدیریت قبوض هستیم و به همین دلیل باید از امنیت بالای نرم افزار مطمئن بود. در حال حاضر تعداد زیادی نرم افزار رایگان در این دسته ساخته شده است که به وسیله آن می‌توان وظایف مدیر ساختمان را کاهش داد. توصیه می‌شود که قبل استفاده از هر نرم افزاری به امن بودن آن اطمینان کامل داشته باشید.

پشتیبانی مناسب و 24 ساعته.

مهم‌ترین ویژگی برای یک نرم‌افزار شارژ ساختمان داشتن پشتیبانی 24 ساعته و قوی است. عموما هر نرم افزار شارژ ساختمان که خواهان کسب مخاطبان بسیار است باید از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار باشد. در این قابلیت موارد مختلفی از قبیل راهنمایی در نصب، کارکرد و کاربرد آن و سایر موارد نقش مهمی دارد. پس حتما قبل از اقدام به خرید یا دانلود نرم افزار محاسبه قبض آب آپارتمان باید از پشتیبانی آن به صورت مناسب آگاه شده باشید.

قابلیت گزارش گیری داشته باشد.

گزارشگری از قابلیت‌های مهم و اساسی نرم افزار‌های مدیرت ساختمان است. با داشتن چنین مزیتی شما در مدت‌زمانی اندک تمام‌کارهای خود را می‌توانید به‌صورت گزارشی در اختیار داشته باشید. از همین رو پیشنهاد می‌شود حتما از داشتن این ویژگی در هنگام دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان آگاه باشید. خروجی گرفتن در فرمت‌های مختلف باعث خواهد شد که کارکرد نرم افزار بیشتر شود. یک نرم افزار مناسب در هنگام گزارشگیری باید بتواند از فرمت‌های چاپی، پی دی اف، اکسل، ورد، ایکس ام ال، و سایر فرمت‌های موجود پشتیبانی کند.

قابلیت استفاده چند نفر به‌طور هم‌زمان .

منظور از استفاده همزمان آن است که کاربران نرم افزار بتوانند بدون هیچگونه نگرانی به صورت همزمان از این نرم افزار استفاده نمایند. این ویژگی زمانی حائز اهمیت خواهد شد که بخواهید قسمتی از کارهای ساختمان را بر عهده فرد دیگری بگذارید. برای این مهم بهتر است که نرم افزار به گونه‌ای طراحی شود که استفاده همزمان چنده نفره را فراهم کند.

پشتیبان گیری برای جلوگیری از پاک شدن اطلاعات.

تا به اکنون از ویژگی‌های زیادی در مورد نرم‌افزار برایتان نوشتیم که در اینجا برایتان به یکی دیگر از کاربردهای آن به نام پشتیبان گیری اشاره می‌کنیم. وجود این امکان به شما این توانایی را خواهد داد که بدون نگرانی برای از بین رفتن اطلاعات به کار خود مشغول باشید. این قابلیت در نرم‌افزارهای مختلف به اشکال متفاوتی پیاده‌سازی می‌شود که نمونه‌ی متناسب آن پشتیبان گیری خودکار است. برخی دیگر از نرم افزار‌ها هستند که قابلیت پشتیبان گیری را درون خود دارند اما باید آن را به صورت دستی تنطیم کنید. از این رو در هنگام خرید یا دانلود نرم افزار به این مهم نیز باید توجه داشته باشید.

جمع بندی.

در این مقاله از سلسله مقالات آموزشی تلاش خود را انجام دادیم تا در زمینه نرم افزار مدیریت ساختمان اطلاعات کامل و جامعی را در اختیار شما قرار دهیم. توضیح دادیم که از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید در انتخاب یک نرم افزار مناسب به آن توجه کرد؛ پشتیبانی 24 ساعته، قابلیت پشتیبان گیری، قابلیت گزارش گیری و سایر موارد ذکر شده است. با وجود این قابلیت درون یک نرم افزار می‌توان آن را نرم افزاری قدرتمند دانست. همچنین در این مقاله عنوان کردیم که دسته نرم افزارهای دیگری وجود دارد که با عنوان نرم افزار محاسبه قبض آب آپارتمان از آن‌ها یاد می‌شود که برای ثبت تمام مورد ضروری مناسب خواهد بود. به طور کلی نرم افزار‌های مختلف دیگری نیز در زمینه‌ی ساختمان وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان نرم افزار‌هایی در رابطه با بیمه ساختمان و بهترین بیمه ساختمان اشاره کرد. به خاطر همراهی کردن ما در این مقاله از شما نهایت سپاسگزاری را داریم. ..... نرم افزار مدیریت ساختمان