سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرم افزار مدیریت ساختمان عامل ارتقا فرهنگ آپارتمان نشینی

شکل زندگی جوامع بشری با گسترش کلان شهرها تغییر چشمگیری داشته است. زمانی که تعداد طبقه های یک ساختمان افزایش یابد، در نتیجه آن مشکلات مدیریتی و اختلاف نظرها نیز افزایش می یابد.
نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک، نتیجه پیشرفت تکنولوژی در زمینه مدیریت ساختمان و رفع مشکلات اساسی مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری می باشد. مدیریت شارژ ساختمان و روش های صحیح اجرای آن و همچنین برطرف نمودن سایر مشکلات مدیریتی و دغدغه های ساکنین در گرو دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان می باشد. طراحی دقیق و مدرن این نرم افزار مدیریت ساختمان باعث ایجاد هماهنگی در برطرف نمودن نیازهایی که برای مدیریت آپارتمان لازم می باشد از جمله تقسیم و جمع‌آوری هزینه‌های شارژ، تعمیرات دوره‌ای و هماهنگی جلسه‌های دوره‌ای ساختمان می شود. نرم افزار ساختمان برای انجام امور دیگری از جمله ارائه خدمات فنی، نظافت، تاسیسات و غیره کارایی دارد. همچنین با دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان فرهنگ آپارتمان نشینی ارتقا یافته و ساکنین با آرامش بیشتری در کنار یکدیگر زندگی مسالمت آمیزی خواهند داشت.
اپلیکیشن مدیریت آپارتمان هومتیک با بررسی و نیازسنجی در حوزه مدیریت شارژ آپارتمان و ارائه خدماتی دیگر برای آپارتمان ها و مجتمع های بزرگ در نقش نرم افزار مدیریت آپارتمان در اختیار افراد قرار گرفته است. نرم افزار آپارتمان علاوه بر کمک به بهبود روند مدیریت شارژ ساختمان، خدمات ویژه ای نیز ارائه می دهد. امروزه اکثر افراد از این موضوع مطلع هستند که مدیر ساختمان و ساکنین مسئولیت ها و وظایفی در قبال یکدیگر دارند که رعایت آن ها الزامیست و رعایت نکردن آن می تواند پیگرد قانونی را بهمراه داشته باشد. یکی از امکانات هومتیک برای آسان نمودن انجام مسئولیت ها، ساخت حساب کاربری برای مدیر یا مدیران در این نرم افزار شارژ آپارتمان می باشد. صندوق ساختمان، موجودی صندوق، گزارش مالی، هزینه‌ها، درآمدها، فیش هزینه، فیش درآمد، مدیریت مالی، مدیریت قبوض، اطلاع از پرداخت قبوض، انجام تراکنش، پرداخت هزینه‌ها، مدیریت شارژ ساختمان، اطلاع از پرداخت شارژ ماهیانه، تابلو اعلانات، امکانات مربوط به رویداد و مدیریت خدمات از جمله خدماتی هستند که با افتتاح حساب کاربری در نرم افزار شارژ ساختمان قابل اجرا می باشند. دانلود نرم افزار مدیریت آپارتمان امکان استخدام مدیری خارج از ساختمان را فراهم می سازد و بعد از درخواست، مدیر از جانب هومتیک ارسال و از طریق نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک عهده دار مسئولیت های ساختمان خواهد شد. همچنین امکانی به نام کیف اعتباری در نرم افزار مدیریت ساختمان وجود دارد که ساکنین می‌توانند با شارژ آن از طریق پرداخت آنلاین اعتبار آن را افزایش دهید تا در پرداخت‌های درون نرم افزار شارژ ساختمان از آن استفاده کنند. با دانلود نرم افزار آپارتمان و نصب آن بر روی سیستم عامل های اندروید وIOS آماده ارائه خدمات می باشد. یکی از عواملی که باعث رعایت قانون و ارتقا فرهنگ آپارتمان نشینی می شود، نرم افزار مدیریت ساختمان اندروید و IOS است.
نرم افزار مدیریت آپارتمان اندروید و IOS، راه حل مناسبی است که می تواند علاوه بر مدیریت ساختمان و حل اختلافات بین ساکنین در یک مجتمع، هزینه های جاری را بر اساس متراژ، تعداد افراد ساکن در یک واحد و تعداد پارکینگ، محاسبه و مبلغ شارژ را مشخص و به سادگی فیش صادر نماید. نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک بر طرف سازنده توقعات و سلایق متفاوت ساکنین در یک ساختمان می باشد.


امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک


صندوق ساختمان


تراکنش های مالی صندوق، پرداخت هزینه ها و مطلع نمودن ساکنین از این امور در صندوق ساختمان انجام می شود. در بخش صندوق ساختمان نرم افزار مدیریت آپارتمان هومتیک، امکان گزارش گیری مالی به تفکیک تراکنش ها و اعضا فراهم گردیده است تا تمامی ابهامات برای ساکنین برطرف شود.


مدیریت شارژ ساختمان


صدور فاکتور، محاسبه شارژ و اطلاع رسانی به ساکنین توسط نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک، مدیریت شارژ ساختمان را به شیوه ای جدید راه اندازی نموده است و درصدی جریمه برای افرادی که سهم خود را دیر پرداخت نمایند در نظر گرفته می شود. در هر ماه تمامی واحدها موظف به پرداخت شارژ ساختمان هستند و ساکن نبودن در واحد توجیهی برای پرداخت نکردن مبلغ شارژ نمی باشد.


تابلو اعلانات


تابلو اعلانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک عهده دار اطلاع رسانی رویدادهای ساختمان در یک تاریخ معین، اطلاع رسانی زمان جلسات، نظر سنجی در مورد موضوعات مربوط به ساختمان و مشاهده نتیجه نظرسنجی می باشد. با این قابلیت ساکنین در جریان مسائل ساختمان و اتفاقات مربوطه قرار می گیرند.


کیف اعتباری


ساکنین ساختمان با شارژ کیف اعتباری هومتیک می توانند هر نوع هزینه ای مثل شارژ ساختمان را پرداخت نمایند و همچنین در مواقعی که ساکنین در مسافرت های خارجی می باشند این دسترسی را برای مدیر فراهم می نمایند که هزینه های واحد مربوطه را از کیف اعتباری ساکن، نزد هومتیک برداشت نماید.


قوانین ساختمان


یکی از راه حل های اساسی برقراری نظم و آرامش در ساختمان، تعریف قانون برای آن می باشد که در قالب مواردی ساده و قابل اجرا برای تمامی افراد و ساکنین با هدف کاهش تنش و برقراری امنیت در ساختمان باشد.


مدیریت خدمات


در زندگی پرمشغله امروزی که جوامع بشری فرصتی برای انجام یکسری از امور روزانه خود را ندارند، فرصت یافتن مراکز خدماتی که هم از لحاظ هزینه و هم کیفیت مطلوب باشند، غنیمت است. نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک با کیفیت ترین خدمات مختلف از جمله خشکشویی، نظافت، تاسیسات، خدمات آب، برق، گاز و غیره را در ساختمان و منزل شخصی ارائه داده تا قدم بزرگی به سمت صرفه جویی در زمان و انرژی و همچنین افزایش کارایی خدمات باشد.


ویژگی های نرم افزارمدیریت ساختمان هومتیک


1- تنها راه جلب اعتماد مخاطبان هومتیکی از طریق امانت ‌داری از اطلاعات ساکنین، پاسخگویی واضح و ایجاد ارتباط موثر با آنان می باشد.
2- اعتماد مشتری‌های هومتیک بزرگترین سرمایه است و همواره در تلاش می باشد تا این سرمایه را با وقت‌شناسی و ارائه خدمت با بالاترین کیفیت افزایش دهد.
3- آسایش مشتری در گرو تلاش های هومتیک می باشد. با برنامه ریزی صحیح برای زمان و هزینه های ساکنین در جستجوی تامین هر چه بیشتر آسایش مخاطبان خود می باشد.
4- هومتیک جمعی از بهترین متخصص‌های فعال در حوزه استارتاپ‌ها است و به ساکنین این اطمینان را می‌دهد که بهترین خدمات را دریافت می‌کنید.

نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک | پرداخت شارژ ساختمان | تعیین سهم هر واحد