سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جلب اعتماد ساکنین به صورت دائمی با نرم افزار مدیریت هومتیک

تغییر اساسی در زندگی انسان ها زمانی اتفاق افتاد که افراد رو به زندگی در کنار یکدیگر در شهرهای بزرگ آوردند. زندگی در ساختمان هایی با تعداد واحدهای بالا و شلوغ دردسرهای خاص خود را از نظر مشکلات و روش های برطرف کردن آن ها می طلبد.
استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک عامل مهم در از بین بردن مشکلات ساختمان ها با کاربری های مختلف می باشد و این امر تنها با پیشرفت تکنولوژی در زمینه مدیریت ساختمان امکان پذیر می باشد. مدیریت شارژ ساختمان و روش های صحیح اجرای آن و همچنین برطرف نمودن سایر مشکلات مدیریتی و دغدغه های ساکنین در گرو دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان می باشد. انجام امور مربوط به مدیریت آپارتمان با استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان هوشمند قابل بررسی و اجراست و این امور شامل تقسیم و جمع‌آوری هزینه‌های شارژ، تعمیرات دوره‌ای و هماهنگی جلسه‌های دوره‌ای ساختمان می باشد. نرم افزار ساختمان می تواند در ارائه خدمات فنی، نظافت، تاسیسات و غیره به ساکنین کمک نماید. برقراری زندگی مسالمت آمیز بین ساکنین و ارتقای فرهنگ زندگی در آپارتمان ها با دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان امکان پذیر می گردد.
در زمینه مدیریت شارژ آپارتمان و همچنین راه های شناسایی نیازهای ساختمان های مختلف، اپلیکیشن مدیریت آپارتمان هومتیک کارایی لازم را خواهد داشت و این نرم افزار مدیریت آپارتمان، احتیاجات مدیران و ساکنین را در تمام زمینه های مدیریتی و حتی رفع مشکلاتی که طی مدت زمان مدیریت رخ می دهد، فراهم خواهد نمود. با نرم افزار آپارتمان نه تنها مقوله ی مدیریت شارژ ساختمان به خوبی انجام می پذیرد بلکه خدمات دیگری نیز تحت پوشش قرار خواهند گرفت. می‌دانیم که ساکنین هر خانه علاوه بر مسئولیت‌های مربوط به داخلِ آن، مسئولیت‌هایی هم در برابر مدیر ساختمان دارند و همچنین مدیر ساختمان نیز وظیفه‌هایی در برابر اهالی و ساکنین آن دارد. ساخت یک حساب کاربری توسط نرم افزار شارژ آپارتمان که مدیر یا مدیرهای ساختمان بتوانند از آن استفاده مفید کنند از سایر کاربردهای آن است. وقتی حساب کاربری در نرم افزار شارژ ساختمان ایجاد شد، مدیر قادر به انجام خدماتی از قبیل صندوق ساختمان، موجودی صندوق، گزارش مالی، هزینه‌ها، درآمدها، فیش هزینه، فیش درآمد، مدیریت مالی، مدیریت قبوض، اطلاع از پرداخت قبوض، انجام تراکنش، پرداخت هزینه‌ها، مدیریت شارژ ساختمان، اطلاع از پرداخت شارژ ماهیانه، تابلو اعلانات، امکانات مربوط به رویداد و مدیریت خدمات خواهد بود. گاهی لازم است مدیری خارج از ساختمان و افراد ساکن برای آن مجموعه اعزام شود که برای این منظور دانلود نرم افزار مدیریت آپارتمان لازم است تا بتوان از این طریق از مزایای مدیر هومتیکی استفاده نمود. در نرم افزار مدیریت ساختمان کیف اعتباری برای انجام پرداخت های آنلاین تعبیه شده است و پرداخت های داخل نرم افزار شارژ ساختمان را پشتیبانی می نماید. با دانلود نرم افزار آپارتمان و نصب آن بر روی سیستم عامل های اندروید وIOS آماده ارائه خدمات می باشد. در واقع نرم افزار مدیریت ساختمان اندروید و IOS نقش بسزایی در اجرای قوانین و به دنبال آن بالا رفتن سطح فرهنگ زندگی در آپارتمان دارد.
نرم افزار مدیریت آپارتمان اندروید و IOS نه تنها هزینه های جاری را بر اساس متراژ، تعداد افراد ساکن در یک واحد و تعداد پارکینگ، محاسبه و مبلغ شارژ را مشخص و به سادگی صدور فیش انجام می دهد بلکه کمک بزرگی در راستای ارتقا فرهنگ آپارتمان نشینی و کاهش اختلافات در ساختمان می باشد. نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک طیف وسیعی از سلیقه ها و نظرات و راه حل های مربوط به مشکلات را در خود جای می دهد.


امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک


صندوق ساختمان


مطلع نمودن تمامی ساکنین از گردش های مالی صندوق و یا اتفاقاتی که منجر به پرداخت هزینه می شود، به عهده صندوق ساختمان است. بهترین راه برای رفع ابهامات مالی ساکنین بخش صندوق نرم افزار مدیریت آپارتمان هومتیک است که در صورت لزوم گزارش با تمامی جزییات ارائه داده می شود.


مدیریت شارژ ساختمان


صدور فاکتور، محاسبه شارژ و اطلاع رسانی آن به تمامی ساکنین و حتی در نظر گرفتن درصدی جریمه برای دیرکرد در پرداخت ها جزو اقداماتی است که در مجموع مدیریت شارژ ساختمان را تشکیل می دهند و این اتفاق در نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک قابل اجراست. ساکنین شارژ خود را ماه به ماه پرداخت نموده حتی اگر در واحد خود مستقر نباشند.


تابلو اعلانات


نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک یک ویژگی بنام تابلو اعلانات دارد که در آن ثبت رویدادهای ساختمان در یک تاریخ معین، اطلاع رسانی زمان جلسات، نظر سنجی در مورد موضوعات مربوط به ساختمان و مشاهده نتیجه نظرسنجی قابل مشاهده است. با تابلو اعلانات هومتیک تمامی ساکنین از مسائل ساختمان، نتیجه جلسات و تصمیمات ساختمان مطلع می شوند.


کیف اعتباری

با شارژ نمودن کیف اعتباری هومتیک، مشکل ساکنینی که در سفر هستند و یا دور از دسترس مدیر ساختمان جهت پرداخت شارژ و هزینه ها، حل می گردد و مدیر می تواند با برداشت مبلغ مورد نظر هزینه ها را پرداخت نماید.


قوانین ساختمان


یکی از راه حل های اساسی برقراری نظم و آرامش در ساختمان، تعریف قانون برای آن می باشد که در قالب مواردی ساده و قابل اجرا برای تمامی افراد و ساکنین با هدف کاهش تنش و برقراری امنیت در ساختمان باشد.


مدیریت خدمات


امروزه با توجه به مشغله کاری و محدودیت زمانی، پیدا کردن مراکزی که خدمات بهینه و مقرون صرفه ارائه دهند کار بسیار دشواری است. با کمک نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک، خدماتی با کیفیت بالا از جمله خشکشویی، نظافت، تاسیسات، خدمات آب، برق، گاز و غیره در ساختمان و حتی منزل شخصی افراد قابل ارائه است و این امر با مسئله صرفه جویی در زمان و انرژی مطابقت دارد.


ویژگی های نرم افزارمدیریت ساختمان هومتیک


1- تنها راه جلب اعتماد مخاطبان هومتیکی از طریق امانت ‌داری از اطلاعات ساکنین، پاسخگویی واضح و ایجاد ارتباط موثر با آنان می باشد.
2 - تلاش هومتیک برای جلب اعتماد مشتریان به صورت دائمی است زیرا اعتماد مشتری‌های هومتیک بزرگترین سرمایه است که تنها با وقت‌شناسی و ارائه خدمت با بالاترین کیفیت قابل دسترسی می باشد.
3- برای هومتیک آسایش مشتری مد نظر است. این هدف با صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های ساکنین یک ساختمان یا مجتمع محقق خواهد شد.
4- فعالیت عده ای از متخصصان در زمینه استارتاپ، هومتیک را تشکیل داده است که بدنبال دادن اطمینان خاطر به مشتریان جهت ارائه خدمات با کیفیت می باشد.

نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک | پرداخت شارژ ساختمان | تعیین سهم هر واحد