سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی مزایای نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک

سبک زندگی آپارتمان نشینی بزرگترین تغییر در نوع زندگی بشری است که با مهاجرت به کلان شهرها اتفاق افتاده است. افراد در ساختمان هایی با طبقات زیاد زندگی می کنند و هرچه روند آپارتمان نشینی پیش می رود مشکلات و اختلاف نظرها افزایش می یابد.
برای مدیر یا مدیران ساختمان، راه حل مدرن و موثر برای حل مشکلات ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری در زمینه مدیریت ساختمان استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک می باشد. آشنایی با باید ها و نباید ها در زمینه مدیریت شارژ ساختمان و مرتفع ساختن مشکلات مربوط به آن، تنها با دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان میسر می گردد. نرم افزار مدیریت ساختمان نیازهای مدیریت آپارتمان مثل تقسیم و جمع‌آوری هزینه‌های شارژ، تعمیرات دوره‌ای و هماهنگی جلسه‌های دوره‌ای ساختمان را به شکلی هوشمندانه برطرف می سازد. سایر خدمات قابل دسترس با نرم افزار ساختمان، ارائه خدمات فنی، نظافت، تاسیسات و غیره می باشد. برقراری زندگی مسالمت آمیز بین ساکنین و ارتقای فرهنگ زندگی در آپارتمان ها با دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان امکان پذیر می گردد.
اپلیکیشن مدیریت آپارتمان هومتیک با بررسی و نیازسنجی در حوزه مدیریت شارژ آپارتمان و ارائه خدماتی دیگر برای آپارتمان ها و مجتمع های بزرگ در نقش نرم افزار مدیریت آپارتمان در اختیار افراد قرار گرفته است. نرم افزار آپارتمان بزرگترین نقش را در مدیریت شارژ ساختمان ایفا می نماید اما خدمات دیگری را نیز به خود اختصاص می دهد. نقش و مسئولیت متقابل ساکنین و مدیر ساختمان در برابر یکدیگر و رعایت حقوق یکدیگر، از اصول اساسی در هر ساختمان است. یکی از امکانات هومتیک برای آسان نمودن انجام مسئولیت ها، ساخت حساب کاربری برای مدیر یا مدیران در این نرم افزار شارژ آپارتمان می باشد. نرم افزار شارژ ساختمان خدماتی نظیر صندوق ساختمان، موجودی صندوق، گزارش مالی، هزینه‌ها، درآمدها، فیش هزینه، فیش درآمد، مدیریت مالی، مدیریت قبوض، اطلاع از پرداخت قبوض، انجام تراکنش، پرداخت هزینه‌ها، مدیریت شارژ ساختمان، اطلاع از پرداخت شارژ ماهیانه، تابلو اعلانات، امکانات مربوط به رویداد و مدیریت خدمات را با ارائه حساب کاربری در دسترس برای ساکنین، قابل اجرا می سازد. دانلود نرم افزار مدیریت آپارتمان امکان استخدام مدیری خارج از ساختمان را فراهم می سازد و بعد از درخواست، مدیر از جانب هومتیک ارسال و از طریق نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک عهده دار مسئولیت های ساختمان خواهد شد. از دیگر مزایای هومتیک، کیف اعتباری در نرم افزار مدیریت ساختمان است که بوسیله آن می توان اعتبار را افزایش داده و تمامی پرداختی ها را از طریق نرم افزار شارژ ساختمان به صورت آنلاین انجام داد. دانلود نرم افزار آپارتمان و راه اندازی آن بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS از دیگر قابلیت های آن می باشد. نرم افزار مدیریت ساختمان اندروید و یا IOS کمک به ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی و اجرای قوانین ساختمان می نماید.
نرم افزار مدیریت آپارتمان اندروید و IOS، راه حل مناسبی است که می تواند علاوه بر مدیریت ساختمان و حل اختلافات بین ساکنین در یک مجتمع، هزینه های جاری را بر اساس متراژ، تعداد افراد ساکن در یک واحد و تعداد پارکینگ، محاسبه و مبلغ شارژ را مشخص و به سادگی فیش صادر نماید. نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک با توجه به امکاناتی که دارا می باشد گستره وسیعی از نیازها و سلایق را تحت پوشش خود قرار می دهد.


امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک


صندوق ساختمان


هر اقدامی که منجر به انجام امور مالی برای ساختمان یا مجتمع ها شود از جمله پرداخت هزینه یا ثبت تراکنش های مالی، توسط صندوق ساختمان هومتیک قابل اجراست. اگر سوالی برای هر یک از ساکنین در زمینه امور مالی پیش آید، در صندوق نرم افزار مدیریت آپارتمان هومتیک امکان گزارش گیری به تفکیک افراد و تراکنش ها وجود دارد.


مدیریت شارژ ساختمان


صدور فاکتور، محاسبه شارژ و اطلاع رسانی آن به تمامی ساکنین را مدیریت شارژ ساختمان نامند که این کار توسط نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک انجام می شود و حتی در بعضی مدارد برای ساکنین بدحساب جریمه در نظر می گیرد. در هر ماه تمامی واحدها موظف به پرداخت شارژ ساختمان هستند و ساکن نبودن در واحد توجیهی برای پرداخت نکردن مبلغ شارژ نمی باشد.


تابلو اعلانات


نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک یک ویژگی بنام تابلو اعلانات دارد که در آن ثبت رویدادهای ساختمان در یک تاریخ معین، اطلاع رسانی زمان جلسات، نظر سنجی در مورد موضوعات مربوط به ساختمان و مشاهده نتیجه نظرسنجی قابل مشاهده است. سایر مواردی که در این بخش قابل مشاهده و بررسی می باشد، مسائل ساختمان، نتیجه جلسات و تصمیمات ساختمان است.


کیف اعتباری


زمانی که کیف اعتباری هومتیک شارژ شود، امکان پرداخت هرگونه هزینه ای را به مدیر ساختمان می دهد بخصوص در زمانی که ساکنین دور از دسترس مدیر باشند و مدیر به آن ها دسترسی جهت دریافت مبالغ را نداشته باشد.


قوانین ساختمان


بهترین پیشنهاد در جهت حفظ آسایش ساکنین و بهره مندی هرچه بیشتر از نظم، تعریف دستورالعمل هایی ساده و قابل اجرا برای تمامی اعضا با عنوان قوانین ساختمان است تا مرجعی برای رعایت حقوق ساکنین و بر طرف نمودن تنش ها باشد.


مدیریت خدمات


در جوامعی که افراد زمان و انرژی خود را صرف انجام امور روزانه می نمایند، یافتن منابع خدماتی که علاوه بر مقرون به صرفه بودن خدمات، کیفیت بالایی هم داشته باشند دشوار است. دسترسی به خدماتی نظیر خشکشویی، نظافت، تاسیسات، خدمات آب، برق، گاز و غیره توسط نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک آسان می گردد و وقت و انرژی افراد برای انجام سایر کارهای روزانه حفظ می گردد.


ویژگی های نرم افزارمدیریت ساختمان هومتیک


1- هومتیک با امانت ‌داری از اطلاعات ساکنین، پاسخگویی شفاف و ایجاد ارتباط موثر تلاش بر ایجاد یک ارتباط قابل اعتماد و دوطرفه دارد.
2- در واقع هومتیک سرمایه خود را از اعتماد مشتریان کسب می کند و همیشه در جستجوی ارتقای این سرمایه از طریق وقت‌شناسی و ارائه خدمت با کیفیت مطلوب می باشد.
3- آسایش مشتری مهم ترین هدف هومتیک است. با صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های ساکنین، سعی در تامین آسایش برای ساکنین یک ساختمان یا مجتمع مسکونی دارد.
4- استارتاپ هومتیک جمعی از متخصصان را در زمینه ارائه خدمات با کیفیت بالا به خود اختصاص داده است.

نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک | پرداخت شارژ ساختمان | تعیین سهم هر واحد