سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امکانات اپلیکیشن هومتیک جهت ارتقای کیفیت خدمات مدیریتی

سبک زندگی آپارتمان نشینی بزرگترین تغییر در نوع زندگی بشری است که با مهاجرت به کلان شهرها اتفاق افتاده است. زمانی که تعداد طبقه های یک ساختمان افزایش یابد، در نتیجه آن مشکلات مدیریتی و اختلاف نظرها نیز افزایش می یابد.
نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک، نتیجه پیشرفت تکنولوژی در زمینه مدیریت ساختمان و رفع مشکلات اساسی مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری می باشد. آشنایی با باید ها و نباید ها در زمینه مدیریت شارژ ساختمان و مرتفع ساختن مشکلات مربوط به آن، تنها با دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان میسر می گردد. این نرم افزار مدیریت ساختمان به صورت هوشمندانه طراحی شده است که در هر زمان امکان برطرف نمودن نیازهای مدیریت آپارتمان مثل تقسیم و جمع‌آوری هزینه‌های شارژ، تعمیرات دوره‌ای و هماهنگی جلسه‌های دوره‌ای ساختمان را خواهد داشت. نرم افزار ساختمان همچنین ارائه خدمات فنی، نظافت، تاسیسات و غیره را در خود جای می دهد. نتیجه دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان، بالا رفتن سطح زندگی در آپارتمان ها و ایجاد آرامش برای افراد ساکن در مجتمع ها می باشد.
اپلیکیشن مدیریت آپارتمان هومتیک در حوزه مدیریت شارژ آپارتمان و سایر خدمات مورد نیاز ساختمان‌ها طراحی گردیده که با بررسی نیاز مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری امکانات یک نرم افزار مدیریت آپارتمان را برای مدیران و ساکنین فراهم نماید. با توجه به اهمیت مدیریت شارژ ساختمان و نقشی که نرم افزار آپارتمان در اجرای هر چه بهتر آن دارد، موارد مهم دیگری را نیز می توان جزو امکانات اپلیکیشن دانست. در هر ساختمان مدیر و ساکنین مسئولیت ها و وظایفی را در قبال یکدیگر بر عهده دارند و باید آن ها را رعایت نمایند. ساخت حساب کاربری توسط نرم افزار شارژ آپارتمان برای مدیر یا مدیران ساختمان از دیگر خدمات هومتیک می باشد. وقتی حساب کاربری در نرم افزار شارژ ساختمان ایجاد شد، مدیر قادر به انجام خدماتی از قبیل صندوق ساختمان، موجودی صندوق، گزارش مالی، هزینه‌ها، درآمدها، فیش هزینه، فیش درآمد، مدیریت مالی، مدیریت قبوض، اطلاع از پرداخت قبوض، انجام تراکنش، پرداخت هزینه‌ها، مدیریت شارژ ساختمان، اطلاع از پرداخت شارژ ماهیانه، تابلو اعلانات، امکانات مربوط به رویداد و مدیریت خدمات خواهد بود. اگر در ساختمانی نیاز به اعزام مدیری خارج از ساختمان برای اجرای امور نیاز باشد، تنها کافیست با دانلود نرم افزار مدیریت آپارتمان آن را نصب و راه اندازی نمایید تا درخواست شما از این طریق برای هومتیک ثبت گردد. بوسیله نرم افزار مدیریت ساختمان و کیف اعتباری آن می توان پرداخت آنلاین هزینه ها و شارژ ساختمان را با افزایش اعتبار توسط این نرم افزار شارژ ساختمان پرداخت نمود. این اپلیکیشن بر روی سیستم عامل های اندروید وIOS قابل نصب است و تنها نیاز به دانلود نرم افزار آپارتمان و راه اندازی آن برای ارائه خدمات مدیریت می باشد. یکی از عواملی که باعث رعایت قانون و ارتقا فرهنگ آپارتمان نشینی می شود، نرم افزار مدیریت ساختمان اندروید و IOS است. علاوه بر امور مدیریتی ساختمان و برطرف نمودن اختلافات، محاسبه هزینه های جاری بر اساس متراژ، تعداد افراد ساکن در یک واحد و تعداد پارکینگ و همچنین تعیین مبلغ شارژ و صدور فیش توسط نرم افزار مدیریت آپارتمان اندروید و IOS انجام می گیرد. پاسخ صحیح به سلیقه ها و نظرات و ارائه راه حل های مربوط به مشکلات ساختمان، توسط نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک انجام می گیرد.


امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک


صندوق ساختمان


کاربرد اصلی صندوق هومتیک اطلاع رسانی در مورد امور مالی ساختمان از جمله تراکنش ها، پرداختی ها و غیره می باشد. نرم افزار مدیریت آپارتمان هومتیک امکان تهیه گزارشات مالی به تفکیک تراکنش و یا اعضا را فراهم می نماید تا از بوجود آمدن ابهام جلوگیری شود.


مدیریت شارژ ساختمان


مدیریت شارژ ساختمان که شامل صدور فاکتور، محاسبه شارژ و اطلاع رسانی آن به تمامی ساکنین است با استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک قابل اجرا می باشد و حتی اگر واحدی در پرداخت خود تاخیر داشته باشد، درصدی جریمه شامل حال او خواهد شد. در هر ماه تمامی واحدها موظف به پرداخت شارژ ساختمان هستند و ساکن نبودن در واحد توجیهی برای پرداخت نکردن مبلغ شارژ نمی باشد.


تابلو اعلانات


یکی از امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک، وجود تابلو اعلانات برای ثبت رویدادهای ساختمان در یک تاریخ معین، اطلاع رسانی زمان جلسات، نظر سنجی در مورد موضوعات مربوط به ساختمان و مشاهده نتیجه نظرسنجی می باشد. سایر مواردی که در این بخش قابل مشاهده و بررسی می باشد، مسائل ساختمان، نتیجه جلسات و تصمیمات ساختمان است.


کیف اعتباری


زمانی که کیف اعتباری هومتیک شارژ شود، امکان پرداخت هرگونه هزینه ای را به مدیر ساختمان می دهد بخصوص در زمانی که ساکنین دور از دسترس مدیر باشند و مدیر به آن ها دسترسی جهت دریافت مبالغ را نداشته باشد.


قوانین ساختمان


حفظ آسایش ساکنین و بهره مندی از نظم و انضباط در ساختمان مستلزم تدوین دستورالعمل هایی ساده و قابل اجرا برای ساکنین ساختمان است که بعنوان مرجعی از قانون برای کاهش اختلافات و تنش ها در نظر گرفته شود.


مدیریت خدمات


از معضلات زندگی پرمشغله در شهرهای بزرگ در دسترس قرار گرفتن مراکز ارائه خدمات به صرفه از نظر مالی و کیفیتی می باشد. نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک با کیفیت ترین خدمات مختلف از جمله خشکشویی، نظافت، تاسیسات، خدمات آب، برق، گاز و غیره را در ساختمان و منزل شخصی ارائه داده تا قدم بزرگی به سمت صرفه جویی در زمان و انرژی و همچنین افزایش کارایی خدمات باشد.


ویژگی های نرم افزارمدیریت ساختمان هومتیک


1- محافظت از اطلاعات شخصی ساکنین، جوابگویی صحیح و ایجاد ارتباط مفید نشانه تلاش هومتیک برای ایجاد یک ارتباط قابل اعتماد و دوطرفه با مشتریان است.
2- اعتماد مشتری‌های هومتیک بزرگترین سرمایه است و همواره در تلاش می باشد تا این سرمایه را با وقت‌شناسی و ارائه خدمت با بالاترین کیفیت افزایش دهد.
3- برای هومتیک از همه مهمتر آسایش مشتری است. تلاش در زمینه صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های ساکنین هومتیک را برای رسیدن به این هدف یاری می نماید.
4- گردآوری متخصص‌های فعال در حوزه استارتاپ‌ از دیگر اقدامات هومتیک در جهت وصول اطمینان به ساکنین یک ساختمان و یا مجتمع می باشد. 

نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک | پرداخت شارژ ساختمان | تعیین سهم هر واحد