سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستورالعمل هایی قابل اجرا برای برقراری آسایش ساکنین

تغییر اساسی در زندگی انسان ها زمانی اتفاق افتاد که افراد رو به زندگی در کنار یکدیگر در شهرهای بزرگ آوردند. تعداد طبقات ساختمان ها افزایش یافته است و با این افزایش چشمگیر، مشکلات نیز رو به زیاد شدن هستند.
راه حل های بر طرف نمودن مشکلات ساختمان ها با پیشرفت تکنولوژی و به دنبال آن بکارگیری نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک پیشرفت چشمگیری نموده است. دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان امکان مدیریت شارژ ساختمان و بر طرف نمودن مشکلات بوجود آمده در ساختمان که امروزه همه ی افراد کم و بیش با آن ها در ارتباط هستند را فراهم می نماید. مدیریت آپارتمان با استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان در زمینه های مختلف کارایی دارد و می تواند مورد استفاده قرار گیرد از جمله تقسیم و جمع‌آوری هزینه‌های شارژ، تعمیرات دوره‌ای و هماهنگی جلسه‌های دوره‌ای ساختمان. نرم افزار ساختمان می تواند در ارائه خدمات فنی، نظافت، تاسیسات و غیره به ساکنین کمک نماید. رعایت قوانین ساختمان و حفظ آرامش ساکنین با دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان میسر خواهد شد.
کیفیت مدیریت شارژ آپارتمان، تنها با استفاده از اپلیکیشن مدیریت آپارتمان هومتیک ارتقا خواهد یافت و بوسیله آن می توان نیازها و الزامات یک ساختمان را شناسایی و از این نرم افزار مدیریت آپارتمان استفاده بهینه نمود. با نرم افزار آپارتمان نه تنها مقوله ی مدیریت شارژ ساختمان به خوبی انجام می پذیرد بلکه خدمات دیگری نیز تحت پوشش قرار خواهند گرفت. می‌دانیم که ساکنین هر خانه علاوه بر مسئولیت‌های مربوط به داخلِ آن، مسئولیت‌هایی هم در برابر مدیر ساختمان دارند و همچنین مدیر ساختمان نیز وظیفه‌هایی در برابر اهالی و ساکنین آن دارد. در هومتیک می توان توسط نرم افزار شارژ آپارتمان برای مدیر یا مدیران ساختمان حساب کاربری باز کرد تا انجام امور آسانتر گردد. نرم افزار شارژ ساختمان خدماتی نظیر صندوق ساختمان، موجودی صندوق، گزارش مالی، هزینه‌ها، درآمدها، فیش هزینه، فیش درآمد، مدیریت مالی، مدیریت قبوض، اطلاع از پرداخت قبوض، انجام تراکنش، پرداخت هزینه‌ها، مدیریت شارژ ساختمان، اطلاع از پرداخت شارژ ماهیانه، تابلو اعلانات، امکانات مربوط به رویداد و مدیریت خدمات را با ارائه حساب کاربری در دسترس برای ساکنین، قابل اجرا می سازد. درخواست اعزام مدیر خارج از ساختمان که از افراد ساکن در ساختمان هم نباشد، به منظور بهره مندی از مزایای مدیریتی آن، در راستای دانلود نرم افزار مدیریت آپارتمان انجام می شود. همچنین امکانی به نام کیف اعتباری در نرم افزار مدیریت ساختمان وجود دارد که ساکنین می‌توانند با شارژ آن از طریق پرداخت آنلاین اعتبار آن را افزایش دهید تا در پرداخت‌های درون نرم افزار شارژ ساختمان از آن استفاده کنند. این اپلیکیشن بر روی سیستم عامل های اندروید وIOS قابل نصب است و تنها نیاز به دانلود نرم افزار آپارتمان و راه اندازی آن برای ارائه خدمات مدیریت می باشد. یکی از عواملی که باعث رعایت قانون و ارتقا فرهنگ آپارتمان نشینی می شود، نرم افزار مدیریت ساختمان اندروید و IOS است. می توان با نرم افزار مدیریت آپارتمان اندروید و IOS، هزینه های جاری را بر اساس متراژ، تعداد افراد ساکن در یک واحد و تعداد پارکینگ، محاسبه و مبلغ شارژ را محاسبه و فیش صادر نمود که این امور علاوه بر حل اختلاف نظرها و مدیریت ساختمان رخ خواهد داد. نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک طیف وسیعی از سلیقه ها و نظرات و راه حل های مربوط به مشکلات را در خود جای می دهد.


امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک


صندوق ساختمان


تنها زمانی ساکنین در جریان امور مالی صندوق و پرداختی های آن قرار می گیرند که به صندوق ساختمان اپلیکیشن مراجعه نمایند. بهترین راه برای رفع ابهامات مالی ساکنین بخش صندوق نرم افزار مدیریت آپارتمان هومتیک است که در صورت لزوم گزارش با تمامی جزییات ارائه داده می شود.


مدیریت شارژ ساختمان


نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک با صدور فاکتور، محاسبه شارژ و اطلاع رسانی آن به تمامی ساکنین، راه جدیدی را در مدیریت شارژ ساختمان بنا نهاده و در صورت دیرکرد در پرداخت هزینه ها، درصدی جریمه با نظر مدیر، قرار داده است. پرداخت شارژ ساختمان‌ به صورت ماهیانه می باشد و سکونت داشتن یا نداشتن در یک واحد تاثیری بر پرداخت کردن یا نکردن حق شارژ ندارد.


تابلو اعلانات


یکی از امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک، وجود تابلو اعلانات برای ثبت رویدادهای ساختمان در یک تاریخ معین، اطلاع رسانی زمان جلسات، نظر سنجی در مورد موضوعات مربوط به ساختمان و مشاهده نتیجه نظرسنجی می باشد. سایر مواردی که در این بخش قابل مشاهده و بررسی می باشد، مسائل ساختمان، نتیجه جلسات و تصمیمات ساختمان است.


کیف اعتباری


زمانی که کیف اعتباری هومتیک شارژ شود، امکان پرداخت هرگونه هزینه ای را به مدیر ساختمان می دهد بخصوص در زمانی که ساکنین دور از دسترس مدیر باشند و مدیر به آن ها دسترسی جهت دریافت مبالغ را نداشته باشد.


قوانین ساختمان


بهترین پیشنهاد در جهت حفظ آسایش ساکنین و بهره مندی هرچه بیشتر از نظم، تعریف دستورالعمل هایی ساده و قابل اجرا برای تمامی اعضا با عنوان قوانین ساختمان است تا مرجعی برای رعایت حقوق ساکنین و بر طرف نمودن تنش ها باشد.


مدیریت خدمات


از معضلات زندگی پرمشغله در شهرهای بزرگ در دسترس قرار گرفتن مراکز ارائه خدمات به صرفه از نظر مالی و کیفیتی می باشد. کیفیت خدمات در زمینه های مختلف از جمله خشکشویی، نظافت، تاسیسات، خدمات آب، برق، گاز و غیره در ساختمان و منزل شخصی افراد با نصب و راه اندازی نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک افزایش می یابد و این کار به صرفه جویی در زمان و انرژی کمک خواهد کرد.


ویژگی های نرم افزارمدیریت ساختمان هومتیک


1- تنها راه جلب اعتماد مخاطبان هومتیکی از طریق امانت ‌داری از اطلاعات ساکنین، پاسخگویی واضح و ایجاد ارتباط موثر با آنان می باشد.
2- در واقع هومتیک سرمایه خود را از اعتماد مشتریان کسب می کند و همیشه در جستجوی ارتقای این سرمایه از طریق وقت‌شناسی و ارائه خدمت با کیفیت مطلوب می باشد.
3- برای هومتیک آسایش مشتری مد نظر است. این هدف با صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های ساکنین یک ساختمان یا مجتمع محقق خواهد شد.
4- گردآوری متخصص‌های فعال در حوزه استارتاپ‌ از دیگر اقدامات هومتیک در جهت وصول اطمینان به ساکنین یک ساختمان و یا مجتمع می باشد.

نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک | پرداخت شارژ ساختمان | تعیین سهم هر واحد