سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آسان نمودن انجام کارهای مدیریت ساختمان توسط نرم افزار ساختمان


با گسترش شهر ها، تغییرات قابل توجهی در شکل سکونت افرادی که در شهر های بزرگ زندگی می کنند ایجاد شده است. افراد در ساختمان هایی با طبقات زیاد زندگی می کنند و هرچه روند آپارتمان نشینی پیش می رود مشکلات و اختلاف نظرها افزایش می یابد.
استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک عامل مهم در از بین بردن مشکلات ساختمان ها با کاربری های مختلف می باشد و این امر تنها با پیشرفت تکنولوژی در زمینه مدیریت ساختمان امکان پذیر می باشد. دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان امکان مدیریت شارژ ساختمان و بر طرف نمودن مشکلات بوجود آمده در ساختمان که امروزه همه ی افراد کم و بیش با آن ها در ارتباط هستند را فراهم می نماید. نرم افزار مدیریت ساختمان نیازهای مدیریت آپارتمان مثل تقسیم و جمع‌آوری هزینه‌های شارژ، تعمیرات دوره‌ای و هماهنگی جلسه‌های دوره‌ای ساختمان را به شکلی هوشمندانه برطرف می سازد. از جمله خدمات این نرم افزار ساختمان می‌توان به ارائه خدمات فنی، نظافت، تاسیسات و غیره اشاره کرد. از جمله مزایای دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان، ارتقا فرهنگ زندگی در آپارتمان و حفظ آرامش بین ساکنین می باشد.
کیفیت مدیریت شارژ آپارتمان، تنها با استفاده از اپلیکیشن مدیریت آپارتمان هومتیک ارتقا خواهد یافت و بوسیله آن می توان نیازها و الزامات یک ساختمان را شناسایی و از این نرم افزار مدیریت آپارتمان استفاده بهینه نمود. نرم افزار آپارتمان علاوه بر کمک به بهبود روند مدیریت شارژ ساختمان، خدمات ویژه ای نیز ارائه می دهد. امروزه اکثر افراد از این موضوع مطلع هستند که مدیر ساختمان و ساکنین مسئولیت ها و وظایفی در قبال یکدیگر دارند که رعایت آن ها الزامیست و رعایت نکردن آن می تواند پیگرد قانونی را بهمراه داشته باشد. هومتیک با فراهم نمودن امکان ساخت یک حساب کاربری برای مدیر یا هیئت مدیره در نرم افزار شارژ آپارتمان، انجام کارها را آسان نموده است. وقتی حساب کاربری در نرم افزار شارژ ساختمان ایجاد شد، مدیر قادر به انجام خدماتی از قبیل صندوق ساختمان، موجودی صندوق، گزارش مالی، هزینه‌ها، درآمدها، فیش هزینه، فیش درآمد، مدیریت مالی، مدیریت قبوض، اطلاع از پرداخت قبوض، انجام تراکنش، پرداخت هزینه‌ها، مدیریت شارژ ساختمان، اطلاع از پرداخت شارژ ماهیانه، تابلو اعلانات، امکانات مربوط به رویداد و مدیریت خدمات خواهد بود. دانلود نرم افزار مدیریت آپارتمان امکان استخدام مدیری خارج از ساختمان را فراهم می سازد و بعد از درخواست، مدیر از جانب هومتیک ارسال و از طریق نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک عهده دار مسئولیت های ساختمان خواهد شد. بوسیله نرم افزار مدیریت ساختمان و کیف اعتباری آن می توان پرداخت آنلاین هزینه ها و شارژ ساختمان را با افزایش اعتبار توسط این نرم افزار شارژ ساختمان پرداخت نمود. از ویژگی هایی که دانلود نرم افزار آپارتمان دارد نصب شدن بر روی دو سیستم عامل اندروید و IOS می باشد. ترویج فرهنگ آپارتمان‌نشینی و کمک به رعایت قوانین ساختمان از مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان اندروید و IOS می باشد. علاوه بر امور مدیریتی ساختمان و برطرف نمودن اختلافات، محاسبه هزینه های جاری بر اساس متراژ، تعداد افراد ساکن در یک واحد و تعداد پارکینگ و همچنین تعیین مبلغ شارژ و صدور فیش توسط نرم افزار مدیریت آپارتمان اندروید و IOS انجام می گیرد. با نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک نیاز تمامی ساکنین با نظرات و سلایق متفاوت برآورده و مشکلات مربوط به ساختمان و ساکنین مرتفع می گردد.


امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک


صندوق ساختمان


کاربرد اصلی صندوق هومتیک اطلاع رسانی در مورد امور مالی ساختمان از جمله تراکنش ها، پرداختی ها و غیره می باشد. در بخش صندوق ساختمان نرم افزار مدیریت آپارتمان هومتیک، امکان گزارش گیری مالی به تفکیک تراکنش ها و اعضا فراهم گردیده است تا تمامی ابهامات برای ساکنین برطرف شود.


مدیریت شارژ ساختمان


صدور فاکتور، محاسبه شارژ و اطلاع رسانی به ساکنین توسط نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک، مدیریت شارژ ساختمان را به شیوه ای جدید راه اندازی نموده است و درصدی جریمه برای افرادی که سهم خود را دیر پرداخت نمایند در نظر گرفته می شود. پرداخت شارژ ساختمان‌ به صورت ماهانه الزامی است و استفاده و عدم استفاده از واحد تأثیری بر نحوه پرداخت و یا عدم پرداخت حق شارژ آپارتمان ندارد.


تابلو اعلانات


نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک یک ویژگی بنام تابلو اعلانات دارد که در آن ثبت رویدادهای ساختمان در یک تاریخ معین، اطلاع رسانی زمان جلسات، نظر سنجی در مورد موضوعات مربوط به ساختمان و مشاهده نتیجه نظرسنجی قابل مشاهده است. سایر مواردی که در این بخش قابل مشاهده و بررسی می باشد، مسائل ساختمان، نتیجه جلسات و تصمیمات ساختمان است.


کیف اعتباری


ساکنین ساختمان با شارژ کیف اعتباری هومتیک می توانند هر نوع هزینه ای مثل شارژ ساختمان را پرداخت نمایند و همچنین در مواقعی که ساکنین در مسافرت های خارجی می باشند این دسترسی را برای مدیر فراهم می نمایند که هزینه های واحد مربوطه را از کیف اعتباری ساکن، نزد هومتیک برداشت نماید.


قوانین ساختمان


حفظ آسایش ساکنین و بهره مندی از نظم و انضباط در ساختمان مستلزم تدوین دستورالعمل هایی ساده و قابل اجرا برای ساکنین ساختمان است که بعنوان مرجعی از قانون برای کاهش اختلافات و تنش ها در نظر گرفته شود.


مدیریت خدمات


امروزه با توجه به مشغله کاری و محدودیت زمانی، پیدا کردن مراکزی که خدمات بهینه و مقرون صرفه ارائه دهند کار بسیار دشواری است. با کمک نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک، خدماتی با کیفیت بالا از جمله خشکشویی، نظافت، تاسیسات، خدمات آب، برق، گاز و غیره در ساختمان و حتی منزل شخصی افراد قابل ارائه است و این امر با مسئله صرفه جویی در زمان و انرژی مطابقت دارد.


ویژگی های نرم افزارمدیریت ساختمان هومتیک


1- هومتیک با امانت ‌داری از اطلاعات ساکنین، پاسخگویی شفاف و ایجاد ارتباط موثر تلاش بر ایجاد یک ارتباط قابل اعتماد و دوطرفه دارد.
2- بزرگترین سرمایه هومتیک افزایش روز افزون اعتماد کاربران می باشد و این امر را با وقت‌شناسی و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت برای مخاطبان بدست خواهد آورد.
3- آسایش مشتری مهم ترین هدف هومتیک است. با برنامه ریزی صحیح برای زمان و هزینه های ساکنین در جستجوی تامین هر چه بیشتر آسایش مخاطبان خود می باشد.
4- گردآوری متخصص‌های فعال در حوزه استارتاپ‌ از دیگر اقدامات هومتیک در جهت وصول اطمینان به ساکنین یک ساختمان و یا مجتمع می باشد.

نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک | پرداخت شارژ ساختمان | تعیین سهم هر واحد