سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان و کاربردهای آن در زمینه مدیریت س

 

دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان برای مدیر و اهالی ساکن کاملاً رایگان است و مدیر و اهالی می‌توانند از سرویس‌های این اپلیکیشن پراستفاده از جمله: محاسبه شارژ، مشاهده ریزهزینه‌ها، تابلوی اعلانات و... کاملاً رایگان استفاده کنند. یکی از امکاناتی که نرم افزار ساختمان     در اختیار اهالی ساختمان قرار می‌دهد، امکان پرداخت آنلاین شارژ و هزینه های نامبرده در بالا ااشاره نمود. لازم به گفتن است که هیچ لزومی نیست که شارژ ساختمان، آنلاین پرداخت شود و اهالی مانند گذشته می‌توانند از راه‌های دیگر، شارژ خود را پرداخت کنند که بدیهی است در این حالت این اپلیکیشن هیچ کارمزدی دریافت نخواهد کرد. برای مثال به صورت نقدی به مدیر ساختمان پرداخت نمایند   . دانلود نرم افزار شارژساختمان به منظور سهولت و شفافیت در مدیریت ساختمان ها و مجتمع های مسکونی و تجاری پیاده سازی شده است. با این اپلیکیشن مدیران ساختمان می توانند هر ماه شارژ واحدهای ساختمان خود را به سادگی محاسبه نموده و در همان لحظه به تمامی ساکنین اطلاع رسانی نمایند. از طرفی ساکنین ساختمان بطور کاملا شفاف در جریان امور و هزینه های ساختمان خواهند بود و از هر مکانی و بوسیله درگاه پرداخت اینترنتی می توانند سهم شارژ خود را پرداخت نمایند. اگر قصد دارید در بین مدیران ساختمان خود نمونه باشید و کارهای شما نظم و ترتیب خاصی داشته باشد می توانید با دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان درگوشی اندروید یا آیفون خود این کار را به راحتی انجام دهید.

 

 هزینه های جانبی ساختمان

 

هر ساختمانی چه نوساز و چه قدیمی، هزینه‌های جانبی مختلفی دارد و محاسبه این هزینه ها جزو وظایف مدیریت ساختمان می باشد. همه‌ی ساکنان، متناسب با تعداد افراد خانواده یا متراژ خانه، موطف هستند در پرداخت هزینه‌های موجود سهیم باشند. هر ساختمانی برای پرداخت این هزینه ها قوانین خاص خود را دارد و هیچ باید و نباید ثابتی در این مورد وجود ندارد. برخی از این هزینه‌ها به شرح زیر است:

هزینه‌های سرویس، نگهداری و تعمیرات

همه‌ی ساختمان‌ها به نگهداری و مراقبت نیاز دارند. با رسیدگی به موقع به ساختمان می‌توان از بروز هزینه‌های بیشتر جلوگیری کرد. هزینه‌های مربوط به سرویس‌ آسانسور، بررسی پشت بام، تجهیزات موجود در موتورخانه و تاسیسات، شیرآلات و لوله‌کشی‌های ساختمان، برق‌کشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی ساختمان مانند کولر یا شوفاژخانه، سرویس دوربین‌های مداربسته و… بخشی از هزینه‌های جانبی ساختمان هستند. در صورت سرویس به موقع هریک از موارد گفته شده، تجهیزات مورد نظر دوام بیشتری داشته و احتمال بروز مشکل در آن‌ها کم خواهد بود. در غیر این صورت باید هزینه‌های بیشتری برای تعمیر آن‌ها پرداخت کرد.

هزینه‌های نظافت

هر مجتمع یا ساختمانی برای حفظ بهداشت و زیبایی محیط به نظافت ماهانه نیاز دارد. ساکنان باید برای نظافت حیاط، راه پله‌ها، پارکینگ، پشت بام و سایر مشترکات نظیر لابی، سرویس بهداشتی‌های مشترک واقع در پارکینگ و… بازه زمانی مشخصی تعیین کنند و هریک سهم خود را از هزینه‌ها به موقع پرداخت کند.

حقوق سرایدار یا نگهبان

برخی مجتمع‌های مسکونی دارای سرایدار مقیم یا نگهبان هستند. حقوق ماهانه این افراد به طور مستقیم توسط اهالی و ساکنان تامین می‌شود. این افراد، بیشتر موارد برای انجام برخی امور اجرایی مانند نظافت، پیگیری سرویس تجهیزات، گل‌کاری در باغچه و رسیدگی به فضای سبز یا حفظ امنیت و کنترل عبور و مرور در مجتمع یا ساختمان حضور دارند.