سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاهش دغدغه ها و مشکلات ساختمان ها با نرم افزار ساختمان

هرگونه تغییررنگ واحد و ساختمان که موجب نامتقارن شدن واحدها با یکدیگر شود، جزو مواردی است که در مدیریت ساختمان می توان آن را ممنوع اعلام کرد. از طرفی کفسابی سنگ قسمت های اختصاصی حتما باید با اجازه کتبی مالک انجام پذیرد. توجه داشته باشید که تمامی موارد حاصل از کفسابی باید به سرعت جمع شود و در محل مناسبی دفع گردد‌. اگر قصد تغییر کف پوش را دارید اجازه تغییر کلی آن را نخواهید داشت بلکه تنها می‌توانید از پولیش استفاده کنید. همچنین تمامی تغییراتی که قصد دارید در انباری ساختمان و یا دیگر قسمت ها انجام دهید باید با اجازه کتبی مالک باشد و تمامی این موارد می تواند با دانلود نرم افزارمدیریت ساختمان و نصب و راه اندازی آن از طریق قسمت قوانین ساختمان و تابلو اعلانات آن، مدیریت شود و مورد استفاده ساکنین قرار گیرد.در واقع با پیشرفت تکنولوژی در زمینه مدیریت ساختمان و استفاده مدیران از نرم افزار ساختمان، بخش اعظمی از مشکلات حل گردیده اند.

سایر نکاتی که باید در زندگی آپارتمان نشینی رعایت شوند

از دیگر نکات آپارتمان نشینی می توان به مواردی چون قابل رویت نبودن نرده حفاظ بند و سایبان از بیرون ساختمان، عدم هرگونه نصب آنتن قابل رویت بر روی نما یا در بالکن، هیچ گونه وسیله شخصی نباید بیرون از پنجره یا پاگرد عمومی گذاشته شود، هرگونه تغییری که قرار است در نما یا بالکن اختصاصی صورت گیرد باید با توافق اکثر مالکین باشد، از گذاشتن ماشین لباسشویی، قفس پرنده و مواد آتش زا و هرگونه جسم خطرناک دیگری در انباری خودداری شود، بازی کردن بچه ها در قسمت های مشترک تنها در صورت تایید هیئت مدیره امکان پذیر است که معمولا ساعت مشخصی دارد و همچنین مسئولیت حرکات و رفتار فرزندان بر عهده اولیای آنها می باشد و هرگونه عمل خلاف باید توسط والدین جوابگو باشد. اسباب­کشی و حمل مصالح ساختمانی و نخاله ­های ناشی از تعمیرات با آسانسور و استفاده اختصاصی از برق عمومی به هر منظور، میزان و مدّتی ممنوع بوده و سرایدار مکلّف به ممانعت از انجام این عمل خواهد بود.

نرم افزار مدیریت ساختمان و سایر قوانین قابل تعریف در آن

برای عدم هرج و مرج در فضای آپارتمان لازم است که به نکاتی که مدیران آپارتمان ها ذکر می‌کنند توجه شود. به عنوان مثال گذاشتن هرگونه وسیله اضافی در داخل پارکینگ یا دیگر فضاهای مشترک کاملا ممنوع است زیرا پارکینگ صرفا جهت پارک خودرو است و اگر هر کسی بخواهد وسایل اضافی خود را در این مکان جمع آوری کند به طور حتم شلوغی زیادی به بار خواهد آمد. توقف خودرو مهمان در حیاط یا پارکینگ بهانه است فضای پارکینگ فقط متعلق به اتومبیل مستاجرین و مالکین می باشد برای جلوگیری از ربودن دوچرخه یا موتور و دیگر وسایل مورد استفاده کودکان بهتر است پس از استفاده آن را در انباری واحد نگهداری کنید..استفاده از پارکینگ جهت برگزاری مجالس اختصاصی ساکنین صرفاً با اجازه مدیر و کسب رضایت تمامی ساکنین امکان­پذیر خواهد بود. در این­ صورت جهت جبران هزینه­ های تحمیلی به ساختمان لازم است معادل چهار ماه شارژ به صندوق پرداخت گردد.قراردادن اشیاء و آسیب رساندن به پوشش عایق کف پشت­بام (ایزوگام) ممنوع است و در صورت این اتّفاق جبران هزینه­های تعمیرات بر عهده واحد آسیب زننده می­باشد.اجرای این مقررات برای تمامی ساکنین و مالکین ساختمان الزامی است. مدیر مکلّف است این مقررات را به هر یک از مالکین یا ساکنین جدید ساختمان از طریق بخش قوانین ساختمان و یا بخش تابلوی اعلانات در اپلیکیشن ابلاغ نماید تا تمامی ساکنین از آن ها مطلع گردند و در صورت عدم رعایت توجیهی برای بی اطلاعی آن ها وجود نداشته باشد.