سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیر خوب ساختمان چه نکاتی را رعایت می کند

با گسترش شهر نشینی و اهمیت پیدا کردن کار گروهی و همچنین لزوم رعایت قوانین در آپارتمان‌ها نرم افزارهای مختلفی پا به عرصه گذاشته‌اند. با به وجود آمدن چنین نرم‌افزارهایی انسان به‌راحتی می‌تواند کارهایی را که نیاز به انجام آن دارد را مدیریت کند. در حال حاضر شاید بتوان گفت استفاده نکردن از این گونه نرم افزارها علاوه بر به هم ریختگی اطلاعات باعث از بین اطلاعات خواهد شد. در این مقاله سعی داریم در مورد خصوصیات و ویژگی‌های اینگونه نرم افزار‌ها صحبت کنیم. با داشتن اطلاعات کافی در مورد ویژگی‌های یک نرم افزار مناسب و استاندارد می‌توانید به راحتی از بین تعداد زیاد نرم‌ افزار‌های این حوزه، بهترین آن را برگزینید. با ما در این مقاله همراه باشید.

یک نرم‌افزار خوب درزمینه‌ی مدیریت ساختمان چه ویژگی‌هایی دارد

یک نرم افزار مدیریت ساختمان باید دارای ویژگی‌ها و همچنین قابلیت‌هایی مختلفی باشد که بتوان از آن با نام یک نرم افزار مدیریت ساختمان عالی شناخت. در این مقاله ما به ویژگی‌های یک اپلیکیشن مدیریت ساختمان اشاره‌کرده‌ایم پس اگر شما هم برای دانستن مشتاق هستید تا آخر همراه ما باشید.

استفاده راحت و آسان از نرم افزار

شاید بتوان اولین ویژگی یک نرم افزار ساختمان را راحتی در استفاده دانست. در صورت راحتی استفاده از نرم افزار، کاربر بدون هیچ دغدغه‌ای و در کمترین زمان ممکن، می‌تواند از محیط نرم افزار استفاده کند.برای جذب بیشتر کاربران جهت استفاده از نرم‌افزار باید به روشی طراحی‌شده باشد که کاربر بتواند به‌سادگی با آن کار کند.

منطق نرم افزار درست باشد

طراحی مناسب و جذاب دومین عاملی است که می‌تواند در میزان کیفیت و کارایی اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان تاثیر داشته باشد. این بدان معنا است که طراحان نرم افزار بتوانند در قالب یک نرم افزار تمام نیازهای افراد را پیاده سازی نمایند. برنامه نویسان باید با تلاش خود کیفیت این نرم‌افزار را ارتقا داده تا شاهد فروش بیشتر و کارکرد بهتر آن شوند.

شخصی سازی و تاثیر آن در کیفیت نرم افزار

از دیگر ویژگی‌های یک نرم افزار آپارتمان قوی می‌توان به قابلیت شخصی سازی آن اشاره کرد. به وسیله شخص سازی می‌توانید ساختار مورد نظر خود را در کم‌ترین زمان ممکن در نرم افزار اجرایی کنید. پس یکی از مواردی که باید در هنگام دانلود نرم افزار ساختمان به آن توجه داشته باشید قابلیت شخصی سازی آن است. اطلاعات استفاده کنندگان در هر صورتی حفظ شود. در هر نرم‌افزاری مهم‌ترین قسمت بعد امنیتی آن است. در این گونه نرم افزار‌ها ما معمولا شاهد بخشی به نام نرم افزار مدیریت قبوض هستیم و به همین دلیل باید از امنیت بالای نرم افزار مطمئن بود. مدیر ساختمان‌ها همواره وظایف زیادی را برعهده دارند که سبب پیچدگی در کار آن‌ها می‌شود و از این رو برای حل این معضلات و کاهش وظایف مدیر ساختمان نیازمند استفاده از اینگونه نرم افزار‌ها هستیم. پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز به این گونه نرم افزارها حتما از امن بودن آن‌ها اطمینان داشته باشید.

وجود پشتیبانی مناسب و پاسخگویی 24 ساعته

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باید یک نرم افزار شارژ ساختمان داشته باشد پشتیبانی آن است. به طور کلی هر نرم افزاری که به دنبال افزایش تعداد مخاطبان خود است باید از قابلیت پشتیبانی 24 ساعته برخوردار باشد. در این قابلیت موارد مختلفی از قبیل راهنمایی در نصب، کارکرد و کاربرد آن و سایر موارد نقش مهمی دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از خرید نرم افزار از وجود پشتیبانی آگاهی داشته باشید.

نرم‌افزار باید از قابلیت گزارش‌گیری برخوردار باشد

از ویژگی‌های یک نرم افزار مدیریت نرم افزار عالی می‌توان به ویژگی گزارش گیری اشاره کرد. با این قابلیت این امکان در دسترس شما خواهد بود تا با صرف زمان بسیار کم گزارش‌های جامع و کاملی ساختمان را تجزیه و تحلیل کنید. بنابراین در هنگام دانلود نرم ‌افزار مدیریت ساختمان حتما اطمینان حاصل کنید که آیا چنین قابلیتی را دارد یا خیر. نکته مهم در رابطه با گزارش گیری آن است که شما باید بتوانید این گزارش‌ها را با فرمت دلخواه خود خروجی بگیرید. به همین دلیل پشتیبانی نرم افزار از قابلیت‌‌هایی نظیر اکسل، پی دی اف و غیره در نرم افزار لازم و ضروری خواهد بود.

نرم افزار مدیریت ساختمان باید قابلیت استفاده چند نفره را داشته باشد

منظور از استفاده همزمان آن است که کاربران نرم افزار بتوانند بدون هیچگونه نگرانی به صورت همزمان از این نرم افزار استفاده نمایند. برای مثال فرص کنید که شما نرم افزار مدیریت ساختمانی را دانلود کرده‌اید و پس ثبت اطلاعات اولیه می‌خواهید مدیریت آن را به فرد دیگری واگذار کنید. به نوعی می‌توان گفت این ویژگی در این گونه نرم افزارها باعث خواهد شد که شما قسمتی از وظایف را بر عهده دیگری بگذارید.

پشتیبان گیری برای جلوگیری از پاک شدن اطلاعات

پشتیبان گیری را می‌توان یک ویژگی دیگر این نرم افزار در نظر گرفت. شما به واسطه این قابلیت خواهید توانست اطمینان خاطر داشته باشید که اطلاعات شما به هیچ عنوان از بین نخواهد رفت. برای پشتیبان گیری با دو روش مختلف رو به رو هستیم؛ اول پشتیبان گیری به صورت خودکار است. در نرم‌افزارهای دیگر این امکان فراهم است فقط به‌صورت دستی باید این کار را انجام داده و قابلیت خودکار ندارند. اگر اطلاعات مهمی در اختیار دارید که نمی‌خواید به هیچ عنوان آن‌ها را از دست بدهید؛ بهتر است از نرم افزاری استفاده کنید که قابلیت پشتیبان گیری داشته باشد.

جمع بندی

در این مقاله از سلسله مقالات آموزشی تلاش خود را انجام دادیم تا در زمینه نرم افزار مدیریت ساختمان اطلاعات کامل و جامعی را در اختیار شما قرار دهیم. گفتیم که یک نرم افزار عالی باید دارای ویژگی‌های از قبیل پشتیبانی 24 ساعته، قابلیت پشتیبان گیری، قابلیت گزارش گیری و غیره باشد.داشتن تمام این موارد باعث می‌شود نرم‌افزار شما از کیفیت بالایی برخوردار شود. علاوه بر این موارد نرم افزار‌های مختلف دیگری در ساختمان استفاده می‌شود مانند نرم افزار محاسبه قبض آب آپارتمان که برای خرید یا دانلود آن نیز باید به نکات مهمی توجه کنید. همچنین در مقالات بعدی سعی خواهیم کرد که اطلاعات کاملی در مورد بیمه ساختمان و بهترین بیمه ساختمان ارائه خواهیم داد. امیدواریم که این مقاله به سؤالات شما پاسخ مناسبی داده باشد و بتوانید از این اطلاعات جهت ارتقای کیفی کار خود بهره ببرید. ..... نرم افزار مدیریت ساختمان