سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انجام امور مالی ساختمان توسط نرم افزار ساختمان هومتیک

زندگی در شهرهای بزرگ، افراد را با تجربه جدیدی از شکل زندگی یعنی آپارتمان نشینی مواجه می نماید. افراد در ساختمان هایی با طبقات زیاد زندگی می کنند و هرچه روند آپارتمان نشینی پیش می رود مشکلات و اختلاف نظرها افزایش می یابد.
استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک عامل مهم در از بین بردن مشکلات ساختمان ها با کاربری های مختلف می باشد و این امر تنها با پیشرفت تکنولوژی در زمینه مدیریت ساختمان امکان پذیر می باشد. دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان و مدیریت شارژ ساختمان اولین گام برای آشنایی با الزامات مدیریت و همچنین برطرف نمودن مشکلات است. انجام امور مربوط به مدیریت آپارتمان با استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان هوشمند قابل بررسی و اجراست و این امور شامل تقسیم و جمع‌آوری هزینه‌های شارژ، تعمیرات دوره‌ای و هماهنگی جلسه‌های دوره‌ای ساختمان می باشد. نرم افزار ساختمان می تواند در ارائه خدمات فنی، نظافت، تاسیسات و غیره به ساکنین کمک نماید. همچنین با دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان فرهنگ آپارتمان نشینی ارتقا یافته و ساکنین با آرامش بیشتری در کنار یکدیگر زندگی مسالمت آمیزی خواهند داشت.
برطرف نمودن نیازهای اساسی در مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری و مدیریت شارژ آپارتمان توسط اپلیکیشن مدیریت آپارتمان هومتیک که یک نرم افزار مدیریت آپارتمان جامع و کامل می باشد، انجام می پذیرد. نرم افزار آپارتمان بزرگترین نقش را در مدیریت شارژ ساختمان ایفا می نماید اما خدمات دیگری را نیز به خود اختصاص می دهد. حق و حقوق متقابل مدیر و ساکنین در یک ساختمان کاملا مشخص می باشد و هر دو طرف وظیفه دارند آن ها را به نحو احسن انجام دهند. ساخت حساب کاربری توسط نرم افزار شارژ آپارتمان برای مدیر یا مدیران ساختمان از دیگر خدمات هومتیک می باشد. شما با حساب کاربری که در نرم افزار شارژ ساختمان تعریف گردیده، می‌توانید از خدماتی مثل صندوق ساختمان، موجودی صندوق، گزارش مالی، هزینه‌ها، درآمدها، فیش هزینه، فیش درآمد، مدیریت مالی، مدیریت قبوض، اطلاع از پرداخت قبوض، انجام تراکنش، پرداخت هزینه‌ها، مدیریت شارژ ساختمان، اطلاع از پرداخت شارژ ماهیانه، تابلو اعلانات، امکانات مربوط به رویداد و مدیریت خدمات استفاده کنید. گاهی لازم است مدیری خارج از ساختمان و افراد ساکن برای آن مجموعه اعزام شود که برای این منظور دانلود نرم افزار مدیریت آپارتمان لازم است تا بتوان از این طریق از مزایای مدیر هومتیکی استفاده نمود. همچنین امکانی به نام کیف اعتباری در نرم افزار مدیریت ساختمان وجود دارد که ساکنین می‌توانند با شارژ آن از طریق پرداخت آنلاین اعتبار آن را افزایش دهید تا در پرداخت‌های درون نرم افزار شارژ ساختمان از آن استفاده کنند. از ویژگی هایی که دانلود نرم افزار آپارتمان دارد نصب شدن بر روی دو سیستم عامل اندروید و IOS می باشد. یکی از عواملی که باعث رعایت قانون و ارتقا فرهنگ آپارتمان نشینی می شود، نرم افزار مدیریت ساختمان اندروید و IOS است.
نرم افزار مدیریت آپارتمان اندروید و IOS نه تنها هزینه های جاری را بر اساس متراژ، تعداد افراد ساکن در یک واحد و تعداد پارکینگ، محاسبه و مبلغ شارژ را مشخص و به سادگی صدور فیش انجام می دهد بلکه کمک بزرگی در راستای ارتقا فرهنگ آپارتمان نشینی و کاهش اختلافات در ساختمان می باشد. پاسخ صحیح به سلیقه ها و نظرات و ارائه راه حل های مربوط به مشکلات ساختمان، توسط نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک انجام می گیرد.


امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک


صندوق ساختمان


کاربرد اصلی صندوق هومتیک اطلاع رسانی در مورد امور مالی ساختمان از جمله تراکنش ها، پرداختی ها و غیره می باشد. نرم افزار مدیریت آپارتمان هومتیک امکان تهیه گزارشات مالی به تفکیک تراکنش و یا اعضا را فراهم می نماید تا از بوجود آمدن ابهام جلوگیری شود.


مدیریت شارژ ساختمان


مدیریت شارژ ساختمان که شامل صدور فاکتور، محاسبه شارژ و اطلاع رسانی آن به تمامی ساکنین است با استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک قابل اجرا می باشد و حتی اگر واحدی در پرداخت خود تاخیر داشته باشد، درصدی جریمه شامل حال او خواهد شد. پرداخت شارژ ساختمان‌ به صورت ماهانه الزامی است و استفاده و عدم استفاده از واحد تأثیری بر نحوه پرداخت و یا عدم پرداخت حق شارژ آپارتمان ندارد.


تابلو اعلانات


ثبت رویدادهای ساختمان در یک تاریخ معین، اطلاع رسانی زمان جلسات، نظر سنجی در مورد موضوعات مربوط به ساختمان و مشاهده نتیجه نظرسنجی ها، همگی در قسمت تابلو اعلانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک قابل مشاهده می باشد. پس دیگر هیچ یک از ساکنین از اتفاقات ساختمان، نتیجه جلسات و تصمیمات جلسه شورا ساختمان بی اطلاع نمی ماند.


کیف اعتباری


ساکنین ساختمان با شارژ کیف اعتباری هومتیک می توانند هر نوع هزینه ای مثل شارژ ساختمان را پرداخت نمایند و همچنین در مواقعی که ساکنین در مسافرت های خارجی می باشند این دسترسی را برای مدیر فراهم می نمایند که هزینه های واحد مربوطه را از کیف اعتباری ساکن، نزد هومتیک برداشت نماید.


قوانین ساختمان


در تمامی ساختمان ها و مجتمع ها، برای حفظ آرامش و امنیت ساکنین، نیاز به تعریف یکسری قوانین و مقرراتی به شکل دستورالعمل های ساده است که باید از جانب مدیر و جلسه شورای عمومی ساختمان تایید و قابل اجرا باشد.


مدیریت خدمات


از معضلات زندگی پرمشغله در شهرهای بزرگ در دسترس قرار گرفتن مراکز ارائه خدمات به صرفه از نظر مالی و کیفیتی می باشد. با کمک نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک، خدماتی با کیفیت بالا از جمله خشکشویی، نظافت، تاسیسات، خدمات آب، برق، گاز و غیره در ساختمان و حتی منزل شخصی افراد قابل ارائه است و این امر با مسئله صرفه جویی در زمان و انرژی مطابقت دارد.


ویژگی های نرم افزارمدیریت ساختمان هومتیک


1- هومتیک با امانت ‌داری از اطلاعات ساکنین، پاسخگویی شفاف و ایجاد ارتباط موثر تلاش بر ایجاد یک ارتباط قابل اعتماد و دوطرفه دارد.
2- سرمایه هومتیک به اعتماد کاربران و مشتریان خلاصه می شود که وقت‌شناسی و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت می تواند این سرمایه را با تلاش هر چه بیشتر زیاد نماید.
3- مهم‌ترین موضوع برای هومتیک آسایش مشتری است. این هدف با صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های ساکنین یک ساختمان یا مجتمع محقق خواهد شد.
4- گردآوری متخصص‌های فعال در حوزه استارتاپ‌ از دیگر اقدامات هومتیک در جهت وصول اطمینان به ساکنین یک ساختمان و یا مجتمع می باشد.....

نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک | پرداخت شارژ ساختمان | تعیین سهم هر واحد