سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه هومتیک مشکلات و دغدغه های ساختمان را برطرف می سازد؟

تغییر اساسی در زندگی انسان ها زمانی اتفاق افتاد که افراد رو به زندگی در کنار یکدیگر در شهرهای بزرگ آوردند. زندگی در ساختمان هایی با تعداد واحدهای بالا و شلوغ دردسرهای خاص خود را از نظر مشکلات و روش های برطرف کردن آن ها می طلبد.
برای مدیر یا مدیران ساختمان، راه حل مدرن و موثر برای حل مشکلات ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری در زمینه مدیریت ساختمان استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک می باشد. دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان امکان مدیریت شارژ ساختمان و بر طرف نمودن مشکلات بوجود آمده در ساختمان که امروزه همه ی افراد کم و بیش با آن ها در ارتباط هستند را فراهم می نماید. این نرم افزار مدیریت ساختمان به صورت هوشمندانه طراحی شده است که در هر زمان امکان برطرف نمودن نیازهای مدیریت آپارتمان مثل تقسیم و جمع‌آوری هزینه‌های شارژ، تعمیرات دوره‌ای و هماهنگی جلسه‌های دوره‌ای ساختمان را خواهد داشت. نرم افزار ساختمان همچنین ارائه خدمات فنی، نظافت، تاسیسات و غیره را در خود جای می دهد. از جمله مزایای دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان، ارتقا فرهنگ زندگی در آپارتمان و حفظ آرامش بین ساکنین می باشد.
در زمینه مدیریت شارژ آپارتمان و همچنین راه های شناسایی نیازهای ساختمان های مختلف، اپلیکیشن مدیریت آپارتمان هومتیک کارایی لازم را خواهد داشت و این نرم افزار مدیریت آپارتمان، احتیاجات مدیران و ساکنین را در تمام زمینه های مدیریتی و حتی رفع مشکلاتی که طی مدت زمان مدیریت رخ می دهد، فراهم خواهد نمود. نرم افزار آپارتمان علاوه بر کمک به بهبود روند مدیریت شارژ ساختمان، خدمات ویژه ای نیز ارائه می دهد. حق و حقوق متقابل مدیر و ساکنین در یک ساختمان کاملا مشخص می باشد و هر دو طرف وظیفه دارند آن ها را به نحو احسن انجام دهند. ساخت حساب کاربری توسط نرم افزار شارژ آپارتمان برای مدیر یا مدیران ساختمان از دیگر خدمات هومتیک می باشد. وقتی حساب کاربری در نرم افزار شارژ ساختمان ایجاد شد، مدیر قادر به انجام خدماتی از قبیل صندوق ساختمان، موجودی صندوق، گزارش مالی، هزینه‌ها، درآمدها، فیش هزینه، فیش درآمد، مدیریت مالی، مدیریت قبوض، اطلاع از پرداخت قبوض، انجام تراکنش، پرداخت هزینه‌ها، مدیریت شارژ ساختمان، اطلاع از پرداخت شارژ ماهیانه، تابلو اعلانات، امکانات مربوط به رویداد و مدیریت خدمات خواهد بود. گاهی لازم است مدیری خارج از ساختمان و افراد ساکن برای آن مجموعه اعزام شود که برای این منظور دانلود نرم افزار مدیریت آپارتمان لازم است تا بتوان از این طریق از مزایای مدیر هومتیکی استفاده نمود. در نرم افزار مدیریت ساختمان کیف اعتباری برای انجام پرداخت های آنلاین تعبیه شده است و پرداخت های داخل نرم افزار شارژ ساختمان را پشتیبانی می نماید. از ویژگی هایی که دانلود نرم افزار آپارتمان دارد نصب شدن بر روی دو سیستم عامل اندروید و IOS می باشد. وقتی در یک ساختمان هدف مدیر، ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی و رعایت هر چه بهتر قوانین ساختمان باشد، انتخاب نرم افزار مدیریت ساختمان اندروید و یا IOS از بهترین راه حل ها می باشد. علاوه بر امور مدیریتی ساختمان و برطرف نمودن اختلافات، محاسبه هزینه های جاری بر اساس متراژ، تعداد افراد ساکن در یک واحد و تعداد پارکینگ و همچنین تعیین مبلغ شارژ و صدور فیش توسط نرم افزار مدیریت آپارتمان اندروید و IOS انجام می گیرد. پاسخ صحیح به سلیقه ها و نظرات و ارائه راه حل های مربوط به مشکلات ساختمان، توسط نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک انجام می گیرد.


امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک


صندوق ساختمان


کاربرد اصلی صندوق هومتیک اطلاع رسانی در مورد امور مالی ساختمان از جمله تراکنش ها، پرداختی ها و غیره می باشد. در بخش صندوق ساختمان نرم افزار مدیریت آپارتمان هومتیک، امکان گزارش گیری مالی به تفکیک تراکنش ها و اعضا فراهم گردیده است تا تمامی ابهامات برای ساکنین برطرف شود.


مدیریت شارژ ساختمان


صدور فاکتور، محاسبه شارژ و اطلاع رسانی آن به تمامی ساکنین را مدیریت شارژ ساختمان نامند که این کار توسط نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک انجام می شود و حتی در بعضی مدارد برای ساکنین بدحساب جریمه در نظر می گیرد. پرداخت شارژ ساختمان‌ به صورت ماهانه الزامی است و استفاده و عدم استفاده از واحد تأثیری بر نحوه پرداخت و یا عدم پرداخت حق شارژ آپارتمان ندارد.


تابلو اعلانات


نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک یک ویژگی بنام تابلو اعلانات دارد که در آن ثبت رویدادهای ساختمان در یک تاریخ معین، اطلاع رسانی زمان جلسات، نظر سنجی در مورد موضوعات مربوط به ساختمان و مشاهده نتیجه نظرسنجی قابل مشاهده است. سایر مواردی که در این بخش قابل مشاهده و بررسی می باشد، مسائل ساختمان، نتیجه جلسات و تصمیمات ساختمان است.


کیف اعتباری


با شارژ کیف اعتباری هومتیک، تمامی هزینه های مربوط به ساختمان قابل پرداخت می باشد و در زمان هایی که ساکنین در دسترس نیستند، شارژ کیف اعتباری به مدیر اجازه برداشت هزینه ها از کیف را می دهد.


قوانین ساختمان


بهترین پیشنهاد در جهت حفظ آسایش ساکنین و بهره مندی هرچه بیشتر از نظم، تعریف دستورالعمل هایی ساده و قابل اجرا برای تمامی اعضا با عنوان قوانین ساختمان است تا مرجعی برای رعایت حقوق ساکنین و بر طرف نمودن تنش ها باشد.


مدیریت خدمات


پیدا کردن محل هایی که خدمات به موقع و بهینه از نظر اقتصادی ارائه دهند بسیار دشوار است زیرا زمان و انرژی افراد برای مشغله های روزانه صرف می گردد. نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک با کیفیت ترین خدمات مختلف از جمله خشکشویی، نظافت، تاسیسات، خدمات آب، برق، گاز و غیره را در ساختمان و منزل شخصی ارائه داده تا قدم بزرگی به سمت صرفه جویی در زمان و انرژی و همچنین افزایش کارایی خدمات باشد.


ویژگی های نرم افزارمدیریت ساختمان هومتیک


1- هدف اصلی هومتیک جلب اعتماد مشتریان از طریق امانت ‌داری از اطلاعات ساکنین، پاسخگویی واضح و ایجاد ارتباط موثر با کاربران خود می باشد.
2- اعتماد مشتری‌های هومتیک بزرگترین سرمایه است و همواره در تلاش می باشد تا این سرمایه را با وقت‌شناسی و ارائه خدمت با بالاترین کیفیت افزایش دهد.
3- برای هومتیک آسایش مشتری مد نظر است. با صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های ساکنین، سعی در تامین آسایش برای ساکنین یک ساختمان یا مجتمع مسکونی دارد.
4- استارتاپ هومتیک جمعی از متخصصان را در زمینه ارائه خدمات با کیفیت بالا به خود اختصاص داده است.....

نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک | پرداخت شارژ ساختمان | تعیین سهم هر واحد