سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارتقا کیفیت مدیریت آپارتمان با استفاده از نرم افزار مدیریت ساختم

شکل زندگی جوامع بشری با گسترش کلان شهرها تغییر چشمگیری داشته است. تعداد طبقات ساختمان ها افزایش یافته است و با این افزایش چشمگیر، مشکلات نیز رو به زیاد شدن هستند. استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک عامل مهم در از بین بردن مشکلات ساختمان ها با کاربری های مختلف می باشد و این امر تنها با پیشرفت تکنولوژی در زمینه مدیریت ساختمان امکان پذیر می باشد. دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان امکان مدیریت شارژ ساختمان و بر طرف نمودن مشکلات بوجود آمده در ساختمان که امروزه همه ی افراد کم و بیش با آن ها در ارتباط هستند را فراهم می نماید. مدیریت آپارتمان با استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان در زمینه های مختلف کارایی دارد و می تواند مورد استفاده قرار گیرد از جمله تقسیم و جمع‌آوری هزینه‌های شارژ، تعمیرات دوره‌ای و هماهنگی جلسه‌های دوره‌ای ساختمان. از جمله خدمات این نرم افزار ساختمان می‌توان به ارائه خدمات فنی، نظافت، تاسیسات و غیره اشاره کرد. برقراری زندگی مسالمت آمیز بین ساکنین و ارتقای فرهنگ زندگی در آپارتمان ها با دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان امکان پذیر می گردد.
کیفیت مدیریت شارژ آپارتمان، تنها با استفاده از اپلیکیشن مدیریت آپارتمان هومتیک ارتقا خواهد یافت و بوسیله آن می توان نیازها و الزامات یک ساختمان را شناسایی و از این نرم افزار مدیریت آپارتمان استفاده بهینه نمود. نرم افزار آپارتمان علاوه بر کمک به بهبود روند مدیریت شارژ ساختمان، خدمات ویژه ای نیز ارائه می دهد. حق و حقوق متقابل مدیر و ساکنین در یک ساختمان کاملا مشخص می باشد و هر دو طرف وظیفه دارند آن ها را به نحو احسن انجام دهند. هومتیک با فراهم نمودن امکان ساخت یک حساب کاربری برای مدیر یا هیئت مدیره در نرم افزار شارژ آپارتمان، انجام کارها را آسان نموده است. نرم افزار شارژ ساختمان خدماتی نظیر صندوق ساختمان، موجودی صندوق، گزارش مالی، هزینه‌ها، درآمدها، فیش هزینه، فیش درآمد، مدیریت مالی، مدیریت قبوض، اطلاع از پرداخت قبوض، انجام تراکنش، پرداخت هزینه‌ها، مدیریت شارژ ساختمان، اطلاع از پرداخت شارژ ماهیانه، تابلو اعلانات، امکانات مربوط به رویداد و مدیریت خدمات را با ارائه حساب کاربری در دسترس برای ساکنین، قابل اجرا می سازد. درخواست اعزام مدیر خارج از ساختمان که از افراد ساکن در ساختمان هم نباشد، به منظور بهره مندی از مزایای مدیریتی آن، در راستای دانلود نرم افزار مدیریت آپارتمان انجام می شود. از دیگر مزایای هومتیک، کیف اعتباری در نرم افزار مدیریت ساختمان است که بوسیله آن می توان اعتبار را افزایش داده و تمامی پرداختی ها را از طریق نرم افزار شارژ ساختمان به صورت آنلاین انجام داد. بعد از دانلود نرم افزار آپارتمان می توان با نصب بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS از مزایای آن استفاده نمود. در واقع نرم افزار مدیریت ساختمان اندروید و IOS نقش بسزایی در اجرای قوانین و به دنبال آن بالا رفتن سطح فرهنگ زندگی در آپارتمان دارد. نرم افزار مدیریت آپارتمان اندروید و IOS نه تنها هزینه های جاری را بر اساس متراژ، تعداد افراد ساکن در یک واحد و تعداد پارکینگ، محاسبه و مبلغ شارژ را مشخص و به سادگی صدور فیش انجام می دهد بلکه کمک بزرگی در راستای ارتقا فرهنگ آپارتمان نشینی و کاهش اختلافات در ساختمان می باشد. پاسخ صحیح به سلیقه ها و نظرات و ارائه راه حل های مربوط به مشکلات ساختمان، توسط نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک انجام می گیرد.


امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک


صندوق ساختمان


کاربرد اصلی صندوق هومتیک اطلاع رسانی در مورد امور مالی ساختمان از جمله تراکنش ها، پرداختی ها و غیره می باشد. نرم افزار مدیریت آپارتمان هومتیک امکان تهیه گزارشات مالی به تفکیک تراکنش و یا اعضا را فراهم می نماید تا از بوجود آمدن ابهام جلوگیری شود.


مدیریت شارژ ساختمان


مدیریت شارژ ساختمان که شامل صدور فاکتور، محاسبه شارژ و اطلاع رسانی آن به تمامی ساکنین است با استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک قابل اجرا می باشد و حتی اگر واحدی در پرداخت خود تاخیر داشته باشد، درصدی جریمه شامل حال او خواهد شد. در هر ماه تمامی واحدها موظف به پرداخت شارژ ساختمان هستند و ساکن نبودن در واحد توجیهی برای پرداخت نکردن مبلغ شارژ نمی باشد.


تابلو اعلانات


نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک یک ویژگی بنام تابلو اعلانات دارد که در آن ثبت رویدادهای ساختمان در یک تاریخ معین، اطلاع رسانی زمان جلسات، نظر سنجی در مورد موضوعات مربوط به ساختمان و مشاهده نتیجه نظرسنجی قابل مشاهده است. با تابلو اعلانات هومتیک تمامی ساکنین از مسائل ساختمان، نتیجه جلسات و تصمیمات ساختمان مطلع می شوند.


کیف اعتباری


زمانی که تعدادی از ساکنین در سفرهای خارج از کشور هستند یا در دسترس مدیر نیستند، تنها راه حل شارژ کیف اعتباری هومتیک به عنوان منبع در دسترس برای مدیر است تا بتواند هزینه ها را از آن برداشت و به حساب صندوق هومتیک واریز نماید.


قوانین ساختمان


بهترین پیشنهاد در جهت حفظ آسایش ساکنین و بهره مندی هرچه بیشتر از نظم، تعریف دستورالعمل هایی ساده و قابل اجرا برای تمامی اعضا با عنوان قوانین ساختمان است تا مرجعی برای رعایت حقوق ساکنین و بر طرف نمودن تنش ها باشد.


مدیریت خدمات


در جوامعی که افراد زمان و انرژی خود را صرف انجام امور روزانه می نمایند، یافتن منابع خدماتی که علاوه بر مقرون به صرفه بودن خدمات، کیفیت بالایی هم داشته باشند دشوار است. نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک با کیفیت ترین خدمات مختلف از جمله خشکشویی، نظافت، تاسیسات، خدمات آب، برق، گاز و غیره را در ساختمان و منزل شخصی ارائه داده تا قدم بزرگی به سمت صرفه جویی در زمان و انرژی و همچنین افزایش کارایی خدمات باشد.


ویژگی های نرم افزارمدیریت ساختمان هومتیک


1- امانت ‌داری از اطلاعات ساکنین، پاسخگویی شفاف و ایجاد ارتباط موثر با کاربران از اقدامات هومتیک در جهت افزایش اعتماد مخاطبان است. 
2- بزرگترین سرمایه هومتیک افزایش روز افزون اعتماد کاربران می باشد و این امر را با وقت‌شناسی و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت برای مخاطبان بدست خواهد آورد. 
3- برای هومتیک آسایش مشتری مد نظر است. با برنامه ریزی صحیح برای زمان و هزینه های ساکنین در جستجوی تامین هر چه بیشتر آسایش مخاطبان خود می باشد. 
4- مجموعه ای از متخصصان در زمینه های مختلف کاری از جمله استارتاپ، هومتیک را تشکیل داده اند و سعی در ارائه با کیفیت ترین خدمات برای ساختمان و منزل شخصی افراد ساکن در واحد ها را دارند.....

نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک | پرداخت شارژ ساختمان | تعیین سهم هر واحد